• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • snällochgla
    hoppipannkakan skrev 2012-07-01 13:48:15 följande:
    Ditt nick är väldigt missvisande. 
    Jaså? Och hur tänker du då? Att ligga hemma ensam skulle vara något för elaka och sura? 
  • hoppipannkakan
    snällochgla skrev 2012-07-01 13:53:14 följande:
    Jaså? Och hur tänker du då? Att ligga hemma ensam skulle vara något för elaka och sura? 
    Att du snarare är dumochsur, än snällochgla. 
  • snällochgla
    hoppipannkakan skrev 2012-07-01 13:56:45 följande:
    Att du snarare är dumochsur, än snällochgla. 
    Nej det är jag inte! Jag är jättesnäll men inte alltid glad det kan jag medge.
  • Binegar

reklamera alt gå in på en sida, klicka på "Beställ" och ta hem en ny?

• hoppipannkakan
    snällochgla skrev 2012-07-01 13:59:09 följande:
    Nej det är jag inte! Jag är jättesnäll men inte alltid glad det kan jag medge.
    Du sa att jag såg gammal ut. Det var taskigt. Gråter 
  • lollisen

Har samma problem med min man, han är dock svensk. Vad gör man? Byter ut dem? eller står man ut? För inte valde jag honom pga att jag älskar honom eller nåt sånt trams!

Eller förresten, jo han är faktiskt hur hjälpsam som helst och jag har absolut ingenting att klaga på. Mest gillar jag pannkakor med lönnsirap på, då blir jag glad.

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • zophieed

Oftast så blir man ju som man umgås... din fru har ju varit gift med dig i 4 år nu.

• snällochgla
    hoppipannkakan skrev 2012-07-01 14:00:55 följande:
    Du sa att jag såg gammal ut. Det var taskigt. Gråter 
    Hahahahahaha ja men lite smällar får man väl ta när man publicerar sig här på FL????Skulle jag lägga in en bild på mig så skulle jag aldrig våga slå på datorn igen och läsa kommentarerna
  • Anna1972

Måste säga att jag tycker du är en riktig gris TS som skriver som du gör!Hoppas verkligen att du hittat på allt och det inte är sant.Om det är sant så kan väl du städa,laga mat och hon kan få ta dig i analen! Du kanske tycker det är skönt så prova tycker jag!

• Kalasbraigt

Finns det inte inte nån sorts drulleförsäkring på det där? Jag tänker som mobiler - man får en ny? Kolla upp dina juridiska möjligheter, inte ska du behöva stå ut med sånt tjafs. Om hon inte ställer upp - sätt en "eftersändningsskylt" omkring hennes hals och skicka tillbaka henne!

Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!