• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

tant: du får inte banta när du är gravad!!!! ajja bajja!

• ElinPeelin

bara för det så blev jag vrålsugen på en semla.... (prickens fel )

• flinx

Tror inte det blir barn idag men snart har jag slut på projekt så då blir det långpromenader och trappwalking + färdknäpp, marängsviss, scarface! Samtidigt!

• HååGe

Det var jädrar i mig bra jobbat OZ! Jag kan behöva bli MYCKET piggare, men jag tror inte att kolhydratreduktion hjälper - snarare sömn.

Hoppsan, måste redan sluta!

• Tant T

Nej nej, ingen bantning här inte, det får vänta till i mitten av juni!
    Ska försöka byta ut mina glassfrossningar dock mot nåt annat, nåt nyttigare... Öhum, vadå?! Vad är lika gott som glass men utan kalorier?! Gurka, sparris eller morötter?! Nehej, jag tror inte det!! Ozzy, dietdrottningen, har du nåt tips?!

Vaff Flinxan, sluta knip nu och låt pöjken komma ut vet ja!!

• bebbe2005

Wow, OZ - inte illa - grattis! Visserligen tror jag att du i smyg förlagrat dina cm till mig, för känns ungefär som om 3 cm utökats pa en vecka... har nu endast ett par byxor kvar som jag kan ha pa mig halvbekvämt... oh, jag vill bara att denna vecka ska flyga fram, sa att jag officiellt kan börja njuta av att ga in i 2a trimestern!
    Förra veckan spökade nog mina gravhormon - blev lite larvigt stött av saknade kommentarer tack för att ni märkte piken, blev bättre da

Flinx, du är ju i övertid! Nedräkningen som inte stämde kanske stämmer ända, det skulle betyda att tomorrow is the day!! Tänker pa dig!

• flinx

Sorterar lite digitala filer - och ger blommor ny jord men sen kommer jag och hjälper er med era projekt! Man ska alltid vara ledig så här så man får sånt gjort! På semestern sitter man ju knappast inne med tråk-projekt!
    Uhh... HG - nu får du mig vilja knipa lite till! Pliis, berätta bara om söta smajl och sånt!

• flinx

just det bebbe, fl kanske har magisk räkning, _den rätta_!

Svar på tråden Midsommargänget III