• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Prickiga jag

Tillbaka från fikat kastade jag in en mugg mjölk i micron och sitter nu äntligen och avnjuter min semla! Var ju "tvungen" att köpa en chokladboll istället när jag fikade med Elin eftersom jag slabbar alldeles för mycket när det gäller semlorna! Tror inte att de är så pigga på att hjälpa en med varm mjölk heller Gud så gott!

• Prickiga jag

Just ja, det är hockey nu ja! Måste kolla lite!

• Tant T

En kortis från en suris! Det enda positiva med den här dagen (än så länge iaf...) är herrarnas brons i skidstafetten och pågående Sverige-USA...

Funderar Elin på en Herqulesvagn tro? De är rätt snygga, men det slutar nog med en Teutonia för oss... det är tamejfan det enda som finns att uppbringa i den här stan! Om man inte vill ha en Emmaljunga förstås... Och det vill man INTE!

Nä, nu har hockeyn börjat igen, undrar om jag ska leta efter nåt smarrigt att äta till hockeyn...? Kom för en timme sen hem från 75-årsfirande av svärmor (dvs barnen fick bjuda på resto!) men känner ändå för att trösta mig med nåt, ska leta efter choklad, det brukar ofta hjälpa!

• Prickiga jag

Men varför sur Tanten? Vad har hänt, förutom att det är måndag imårrn?

• Prickiga jag

Tycker inte om att jag är beskuren!!!

• ElinPeelin

Pricken, du är beskuren pga semlan

Tanten: ät massor med choklad och glass, det brukar hjälpa. Be om fotmassage oxå!!!

jag är intresserad av en Hesba vagn, men har inte börjat leta ännu, jag bara kollar...
    Prickens och min sambo verkar gilla herqules, men själv har jag inte spanat in sidan ännu...

• toca

Hej pa er! Vad ni har varit aktiva i helgen da! Själv har jag akt pa en dunderförkylning och är gnälligare än vanligt. Hormonerna gör väl sitt till ocksa sa det ska bli intressant att se om jag fortfarande är gift om sju manader eller om jag blir ensamstaende mamma...
    Trevlig är jag ialla fall inte!

Gekas/Ullaredlistan far jag angest av! Behöver mqn verkligen alla de där prylarna!??! Vi kommer ju fa flytta igen om det ska fa plats överhuvudtaget?!
    Och barnvagn... Hur langt innan ska man beställa det egentligen? Är det manaders leverenstid? Hoppla...

Nu ska jag ga och se om jag kan hitta mannen och skälla ut honom för nagot igen. Han har säkerligen förtjänat det!
    Hrmm....

Svar på tråden Midsommargänget III