• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

haha toca! I feel again you in me! Jag var också hur jävla sur som helst och hade överhuvudtaget inte ett trevligt ord att säga till någon! I bland hade jag t o m god lust att ta bilen, åka in till byn och medvetet köra över någon som såg dum, ful eller gammal ut .

Men jag vet att det är skitjobbigt

• Rally

En tant på tråden! Gladare nu?

Grattis till Elins buffar!

Men Ullared... Jag såg en dokumentär om det en gång (jag gillar ju att förfasa mig över folk jag ser på tv) och det var som jag anade, fast kanske ännu lite värre. Hugha! De där som åker dit med husvagn kvällen innan, går upp i ottan för att komma bra i kön och sen bara köper med sig en massa skräp hem... Jisses! Visst kan shopping vara en tröst, men när det är en livsstil blir jag oroad. Särskilt om det gäller shoppingen på Ullared.

Har haft en halvjobbig dag i skidbacken idag. Det var långt ifrån förra helgens lättåkta pudersnö. Nu var snön kram och låg i stora tunga drivor som kunde skicka iväg skidorna lite varsomhelst. Ljuset var också konstigt. Halva backen låg i ett moln och sen hade de orangea lampor på det. Det var helt omöjligt att bedömma underlaget. Vi har rejäl träningsvärk i knäna, men det är ju bara bra!

• Timisen

Jaaa! Köra över nån som ser dum, ful eller gammal ut - ofta min tanke

• Timisen

30 minuters träningspass, 30 minuter på ikea o 30 minuters dammsugande...så det är ingenting att imponeras av!

• Muntra hundägaren

Vi var på Ikea igår. Totalkaos!! Vi förstod inte varför; mitt i månaden brukar ju IKEA vara gansak så lugnt även om det är lördag. Sedan kom vi på att sportlovet har börjat så det är nog förklaringen. Ny bänk till badrummet (herr Munter tycker att fru Munters makeup tar för stor plats) samt nya hundfiltar (Ikea har alltid plädar som kostar runt 30-60 kronor och som funkar finfint!) blev dagens kap. Och två glaskarotter

• Muntra hundägaren

9912 i klickfunktionen.

Munter går nu och lägger sig för att läsa sin urdåliga deckare (¨så dålig så jag inte ens vågar uppge titel eller författare. Ni har i och för sig säkert aldrig hört talas om kvinnan )

• ElinPeelin

herregud!

måndag IGEN?!

suck & stön...

• ElinPeelin

hade 10 gäster sent igår kväll i mitt krypin???? nr 2300 blev passerat o ingen tävling hann jag utlysa. Undrar vad som gjorde deras intresse igår??? hmmmm...

• OZgirl

Mårning!

Har dietat i förra veckan och mistat 3 cm på midjan, 3 cm på röva och drygt 2,5 kg i vikt! Åkej, det är mest vätska - men ändå! Mer sånt! Så vi jobbar vidare den här veckan med, det finns en del att ta av om man säger så...

Annars var det en skön helg, softat i soffan och kollat OS hela långa dagarna. Slumrat till när det har varit läge och mest bara fjösat runt. Najs!

Ngn som har nåra njuus på Flinx?

• Rally

Wow Ozzy! Vilken metod använde du? Visserligen är dagens nyhet att vikten ska vara genetiskt betingad, men det tror jag inte är hela sanningen. Min våg har en otrevlig vana att visa mer och mer hela tiden.

Svar på tråden Midsommargänget III