• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Ja, vi (och alla andra i hela världen tydligen) kör GI nu... den verkar mest logisk, rent vetenskapligt sett. Och so far so good!

• ElinPeelin

grattis till viktminskningen OZ! Blir du trött utan kolhydrater?

• Muntra hundägaren

Wow Oz! Mycket imponerad av din viktminskning! Det låter som jättemycket!! Hurra! Och Grattis!

Jag var ju så glad i fredags eftersom jag inte behövde någon ny tuggskena! Nu tuggade någon av hundarna sönder den igår så idag har jag ringt och fått ny tid hos tandis för att beställa en ny. Det kommer att bli en jävligt dyr månad; tandläkaren i fredags, tandläkaren imorgon, hämta ut nya linser och nya glasögon på torsdag . Det hade ju varit roligare att använda tuggskenspengarna till vårkläder eller vårskor!

• Tant T

Grattis Ozzy till önskad viktnedgång! Jag skulle oxå vilja...

Dina hundar är inte särskilt kinkiga med maten, Munter! Katt eller tuggskena, same same but different!

• flinx

Ett nyvaket goförmidda! Sov som en prinsessa inatt (igår inte så bra alls - undra varför det skiljer så) så snart kanske det är på G, who knows. Man blir så mkt trevligare när man sovit ordentligt. Ska till bm idag, sista schemalagda träffen vi haft. Jag sa ju till henne förra måndagen att vi nog skulle ses igen om en vecka...

Ullared... var ju hemma hos vänner igår och fikade och ett par, som oxå har barn på g, hade varit där tre ggr och "det var visst inga köer" och "man hittade massa bra saker." Yeah right. Jag har inte känt nåt behov men om vi tar en västkust träff till sommaren kan ni ju sticka dit! Jag sätter en viss stolthet i att inte ha varit där!
    Annars funderar jag ju på denna tjänst för att fixa en schysst personalrabatt!
    www.jula.se/Butik/docs/dokumentmall.asp&id=7

Munter - visst är det dyyyrt! med brillen och linser! Man kanske ska investera i en operation ändå - måste ju löna sig.

Oz - viktnedgång! tjoho vad du är bra! Jag har varnat maken att det kommer bli en diet på kyckling och sallad när detta är över. Just nu frossar han å mina vägnar i glass, bullar och cola. Och har lgat ner träningen nästan helt... Men allt blir lättare med våren!

• Timisen

Grattis Oz, bra jobbat! En mycket överviktig person i min närhet har lyckats gå ner 15 kg på ngn månad m hjälp av GI, jag är jätteimpad! Särskilt som jag vet vad han åt innan. Jag försöker förlägga skitmaten till lördagar men det har utökats till fredagkvällar o söndagar...och liksom mitt i veckan oxå När jag tänker efter har det blivit en dag med nyttig mat ist för tvärtom...

Så nu ska jag skärpa mig. Det är inte kul när kläderna inte passar och man känner sig osund.

• OZgirl

Tacketack för alla grattisar! Det svåra för mig är att hänga i, att inte ge upp och nöja mig. Och den där jävla fettisdan nästa vecka blir en stor utmaning! Men men, skam den som ger sig.

Men tänk såhär Munter: Oh, nu kan jag få en sån där fin glittrig rosa bettskena för prinsessor! Vilken tur jag har! Det är i alla fall så långt till våren att det inte är nån vits att tjacka pupper redan...

Elin, blir snarare piggare utan kolisar, den där paltkoman som brukar inträda efter lunch har hittills uteblivit. Och jag är inte så sötsugen längre, och jag känner mig inte vrålhungrig så ofta heller. Mycket intressant!

• Surfergirl

Morning!

Åååå, Oz vad duktigt! Jag hänkar på dig i dieten. Börjar Nutrilett Sparrissoppa till lunch idag och träna lite mer (samt powerwalks på lunch i travhästspåret här vid mitt jobb).

Nån särskild förkärlek mellan hundar och bettskenor. Vår Freja tuggade sönder mosters bettskena i molekyler häromsistens. Men då kanske du kan få en rosa glittrig nu då istället Mutter?

Svar på tråden Midsommargänget III