• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Du får sätta i flodhästhovarna ännu hårdare och göra stora märken i parketten

• Pricken i ny tappning

Nu är första plåten i ugnen. Trist bara att pärlosockret är på andra stället Men det får ofina gäster ta sen när de hälsar på MiniPricken!

• Flodisen

Jag funderade ett tag på att ta och gå ut och gå själv och ta alla bilnycklar med mig. Tyvärr fungerar jag inte så. Dessutom så är jag inte säker på att det skulle hjälpa att bara gå. Problemet är ju kvar när jag kommer hem, förmodligen sovandes utan att ha fattat att jag varit borta...

Sova på dagen för att man jobbar natt är en helt annan sak. Men jag tycker ändå att man ska kunna fortsätta leva sitt liv sov vanligt, men visa respekt, dvs undvik hög umpa-umpa-musik. Man borde resonera på samma sätt som när barn sover middag. Jag tycker att barn ska lära sig sova med ljud omkring...

Nu ska vi iväg på nattliga äventyr Lyssna på ugglor med en fågelskådare. Hur nördigt är det på en skala??

• Corazon Morena

Aaaaahhh, fortfarande mätt efter det Timiska hembakta... MJUM! Tack snälla Timisen för att jag och Lennart fick komma och hälsa på i er fina lägis och fick så mycket smarro fika! Det var supermysigt tyckte vi!!!
    Timisen har fyi typ 7 m i takhöjd och breda fönstersmygar där man kan sitta ett halvt sällskap och dricka drinkar om andan skulle falla på! Men fan! Jag glömde ju flukta in spökena! Vart var de dom höll hus!?? JO!!! Nu vet jag!!! I HALLTAKET såklart!!! Det fattar man ju direkt, det är det som finns däremellan!!!

Nej, måste väl sluta, Lennart ligger i vår binge (pappa bortrest så nu får hon slagga på hans sida) och asgarvar och tjuter och snackar med ett örngott, det har knäppning i sidan så jag tror att hon tror att knapparna är ögon, dvs att örngotten är polare!

• Corazon Morena

Gud vad pigg jag är! Ingen som har lust att dricka en flarra rödtjut? Lennart tröttnade på örngottspolarna och slockande precis och kommer sova som en klubbad säl nu!
    No one??? Flinxan - hallå, DU borde väl vara sugen, 9 månaders avhållsamhet liksom! Slit dig från after birth joggingpasset och logga in och surra lite och drick rödtjut med mig!

• Corazon Morena

Förresten ser mina rattar också ut som Elins. Så ere! Tjohoo. Ni kan ju tänka er, DD i vanliga fall, nu dessutom fyllda med grädde och så en jävla amnings-BH utan bygel, det blir ju inte en liten hylla i hakhöjd direkt...
    Fast de är iaf inte HAIRY. Än...

Kan vi inte dra till Gbg snart allihop, jag ska tjacka mig ett gäng språjlans nya Camilla Thulin-BHar med lite DRAG i, i typ leopard och nåt annat porrigt. De säljs numer bara i Gbg tydligen efter att Miss Mary i Sthlm smällde igen, bajskorv...

• Anemone

Faan vad ni skriver! Ni är ju helt jävla besatta.

Våra gäster stannade alldeles för sent och vi hann korka upp alldeles för många flaskor vin. Klart att det var trevligt, men det får man ju sota för idag. Och vilken superfin dag det är!

CM - den där Lennart verkar ju vara extremt intelligent. Det är inte alla som kan snacka med en kudde.

Elin - du är förmodligen den fulaste haggan jag har sett. Det är verkligen uppiggande!

• Anemone

Elin & Flodisen - en fråga till er som tempat. Använde ni en extra noggrann termometer? En vanlig digital febertermometer verkar vara för inexakt. Vet ni var man kan få tag på något bättre?

• Anemone

När sågs Cocci till senast förresten?

• Muntra hundägaren

God morgon!

Klarblå himmel oh kallt - underbar dag med andra ord! Dessutom äl enligt test vilket ju betyder tråkig älsex

CM - lennart verkar vara en så mysig liten person . Tänk om amn själv kunde vara så rofylld så att man somnade av att prata med sitt örngott

Svar på tråden Midsommargänget III