• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

tänk om nån anmäler mig här på FL?

• Flodisen

jag tassar om kring på mina flodhästhovar (har flodhästar hovar?) kloppeti kloppeti klopp

• ElinPeelin

såhär ser faktiskt mina tuttar ut (fast inte lika håriga och ingen piercing) inne heller en benbit hängandes runt halsen... men annars... typ..

• ElinPeelin

åhh 2 gäster har jag haft oxå... tackar tackar ja...

• Flodisen

Snart kommer de att lägga sig och vila på magen. så fort den har blivit aningens större. Då behövs det ingeng bh - du har ju en mage som brösten ligger stadigt på.

• Pricken i ny tappning

Kalasläckra rattar Elin! Nästan så man blir sugen att förstora sina egna. Eller så kanske de kommer att se ut så där efter MiniPricken är född och färdigammad. Hemska tanke!

Nej, imorgon blir det nog inga bullar bakta. Ska åka till min andra lägis och måla vardagsrummet tänkte jag. Åtminstone täcka golvet med papper och tejpa listerna. Sen får vi se om det hinns med nåt annat! Kanske en omgång bullar till på kvällskvisten, om jag orkar vill säga. Sambon jobbar natt och det är så himla trist när han sover hela dagen, är vaken i två timmar och sen åker till jobbet igen. Inte för att jag MÅSTE ha hans sällskap hela tiden utan för att man inte kan fara runt hemma som man brukar... Han har flera gånger sagt att jag inte ska tassa på tå, men det är svårt.

• Pricken i ny tappning

Jag förstår dig till fullo Flodis! Jag hade själv lackat ur! Kan du inte hitta på en massa kul själv och inte ens vara hemma när han vaknar för att lära honom en liten läxa?

J har ju jobbat mellan kl. 19 till 07 så det är ju lite annorlunda när han jobbar sina natthelger. 36 timmar på tre dygn... hade själv aldrig pallat. Men det är bra pengar!

Svar på tråden Midsommargänget III