• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Tänkte på en sak till...vi blir ju lite ställda t o m när ngn som haft sin avatar länge har fräckheten att byta...snacka om vanedjur!

• Timisen

Ja förutom elin...men henne är man ju van vid på annat sätt...

• Coccinelle

I have mustasch pa riktigt Just for tillfallet sa syns den valdigt bra for jag ar sa vinterblek. brukar vaxa bort den lite da och da, gar alldeles utmarkt wohoooo

• Tant T

Hrm... nu blev jag oxå sugen på att byta avatar... kanske skulle hitta på nåt som chockar...? Fast å andra sidan, hur gör man det när man redan har Elin i gänget?

• Coccinelle

Ikvall ar det "la nouvelle star pa tv", det enda realitetstvprogrammet jag gillar, eller forresten det dar med fotomodellerna var kul ocksa.

Vet ni att Victoria Silvstedt ger oss svenskor jattedaligt rykte, skandal Hon ar med pa franska tv-shower ibland och hon ar sa vulgar och ruggigt pinsam. Det ar svart att vara svenska utomlands utan att hon ska forstora annu mer!

• Tant T

Jo, men är verkligen Bollnässkan så där IQ fiskmås som hon verkar?! Eller är det ett rent PR-trick?!

• Timisen

Och jag tycker liksom att jag kan trycka in fingret i ansiktet o så sitter gropen kvar....trodde inte att det skedde förrän efter 80...

• Timisen

Jag tror att hon är ganska smart men att hon nu har ramlat överbord pga knark ller sinnesförvirring...tror dock aldrig hon haft muttan som hemligrum...

• ElinPeelin

jamen då är saken biff Tanten. Byt din bild till Silverstedt! Ni pratar ju nästan likadant *skrattar åt mitt eget skämt just nu*

piper litet förlåt, för säkerhetsskull så du inte blir arg på mig! Du har jättefin dialekt! Puss

• Tant T

Ja jädrars du, Elin!! Jag och V S!!

Såg nån intervjun med V S i söndags tror jag den skulle vara, på fyrans Söndagmorgon med Tilde? Jag missade den, uppträdde hon lika korkat som hon brukar eller kunde nån förändring skönjas?!

Svar på tråden Midsommargänget III