• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Bollnasskaran? Ar alla tjejer fran Bollnas kanda for att vara puckade eller vada? Personligen sa tror jag att hon gor sig dummare an vad hon ar for att skapa en figur som gar hem hos media vilket inte stor mig i sig men som svenska utomlands sa blir jag lidande.
    Jag har kampat i 15 ar for att folk ska "glomma" den typiska svenska flicka stampeln som uppkom pa 70-talet, for det var val da eller var det annu tidigare?

www.expressen.se/index.jsp

Och publiken blev inte galna, fransmannen gjorde narr utav dem sa att det bara stankte om det....

• Coccinelle

Dessutom ska Uma Thurman spela nagon svensk bimbo vid namn Ulla i nagon amerikansk film, de kanske tankte pa V S nar de skapade rollen.

• Tant T

Så har Timisen sällat sig till skaran som slängt råttsvansarna och blivit bra mycket snyggare med åren!

• Timisen

Jahaja...lilla vanedjur...det där är nog lite mer likt mig irl...

Tilde ÄR blåst!!!

• Timisen

Och hon gillar killar som nog inte gör hennes föräldrar lyckliga...

• Timisen

Men det klart hennes farsa är väl han dramatenskådien som anklagats (dömts?) för kvinnomisshandel?

• Timisen

Tror tyvärr mina kollegor tycker att jag mer är något av en vasstungad bessermessschmitt än en glad människoapa...

• Timisen

Va!!! Tycker ni hon är korkad? Kollar aldrig morgontv..men jag trodde hon var rätt skärpt...?

Svar på tråden Midsommargänget III