• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

hej tjejer! Här är man borta i knappt en vecka pga ledighet och inser att man är helt bortglömd... snyft snyft

Zitat: "Pricken's next (typ 15-18 maj tror jag), sen jag (10 juni), därefter Elin (11 juli om fattat rätt) och sen Toca va? Har jag glömt nån?! "

Japp, glömde mig! klämmer in mig mellan Elin och Toca, BF 7 september

Har förresten spenderat helgen i England och hittade krämen jag alltid drömt om att köpa: "Nipple cream"! Kanske är det inte sa ovanligt som jag tror, men tyckte dock att namnet är hysteriskt, sa var tvungen att köpa det, men tack och lov är den riktigt bra för mina uttorkade, kliande bröstvartor!

• Timisen

Ah, letat som faan för jag minns aldrig namnet på krämen men hittade det till slut...
    Iaf Esther, mot trötthet finns det en kräm som jag inte trodde på innan jag testade:
    Clarins Beauty Flash Balm (Askungekrämen), den är helt häpnadsväckande!!! Ska inte användas varje dag eftersom huden vänjer sig o man får inte samma kick. Men blanda en liten klick med en färgad underlagskräm när du känner dig xtra risig, den gör skillnad! Sen har de ju oxå en kräm mot påsar/mörka ringar under ögonen men den verkar lika bra/dålig som andra märken.

• ElinPeelin

Bebbe, akta dig, för man blir bortglömd på ett nafs i denna tråd finns liksom ingen "standby"

Tant: jag hade nog fantiserat om att gå vid midsommar. Då blir det 3v innan BF, men det finns risk för att jag inte kommer orka, vi får väl se.

Timisen: du om någon borde väl klara en sån bild? Texten kom däremot inte med "en ska bort"...

• ElinPeelin

JAAAAAAAAAAAAA!! nu gick det!!
    Samma hudkräm och tandläkare som Timisen

• Coccinelle

Men vada, ska inte ni saga "jaha oj vilken skandal att kramerna inte fungerar"? Eller vet alla att det bara ar bluff och bag? Jag som trodde att jag for en gang skull kom med ny information, suck.
    Far val forsoka hitta nagot annat att gora mig intressant pa

wohoooooooooooooooooooooooooooo

Bajskorv bajskorv tex.

• ElinPeelin

Cocci: vi vet att du vet bäst när det gäller beautystuff eftersom du bor där du bor, så vi frågarsätter ingenting ...

Svar på tråden Midsommargänget III