Hellö snyggingar! Ingen nämnd, ingen glömd!
Flodisen, jag var inte på matchen i måndags, nån måtta får det vara!
Men på fredag blir det RIKTIG TV-underhållning på bästa sändningstid 19.00, Brynäs-Frölunda i kvartsfinal nr 1!
Fast jag har båda fötterna på jorden och inser nog hur liten chansen är att Brynäs går vidare till semi... Men man kan ju alltid drömma!
Hur går det förresten med din vikarie Elin? Har personen visat sig på sin bästa sida och redan nu tagit ifrån dig dina arbetsuppgifter eller?
Här visade det sig vid samtalet i måndags att de nog inte tar in nån vikarie för mig förrän tidigast efter sommaren (för då kan man ju spara MASSOR av pengar!!) så att gå parallellt och "lära upp nån" är inte aktuellt!
Det trixiga för min del blir då istället att noggrant, strukturerat och detaljerat skriva ner i ett dokument mina exakta arbetsuppgifter, på vilket sätt, när, var, hur och varför (och var alla grejer och info finns och hur man får tag i dem och vem som kan hjälpa en) till den ev. vikarien och innan ev. vikarie finns till befintlig personal som ska gå in och hålla skiten flytande! Suck...
Elin, den nya Nivea dry skin har jag köpt men ännu inte provat, men jag utgår ifrån att den är bra, brukar gilla Niveas produkter!