• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Vem har blivit vald till landets sexigaste? Inte V S val?

• Coccinelle

Jag hejar pa de som kommer fran Karlstad, min bror hejar pa dem! Heja Karlstad heja Karlstad!

• Tant T

Jag trodde inte ni var intresserade av ishockey härinne!
    Att Timisen inte är det framgår dock med all tydlighet!

Nope, Cocci, Tilde de Paula har blivit vald till Sveriges sexigaste!

• Timisen

Nja cocci AIK är inte så framgångsrika i hockey...inte bajen heller tror jag...och djurgården är dödsstraff på att gilla i min familj...sen vet jag inget annat lag...eller vaddå ska jag heja på nåt shit på LANDET??!???

• Rally

Om man RINGER till Stockholms stadsbibliotek och vill ha upp nåt ur magasinet så måste nån bibliotekarie där göra beställningarna. Det är GRATIS! Om man däremot vill vara lite smidig och själv beställa upp böcker från magasinet via internet, så räknas det som reservation och då kostar det 10 kr/bok! Logiken i detta?

• OZgirl

Alltså Tanten, vi har pratat om det här... håller man på AIK så gör man det. Hur skulle det se ut om man bytte lag som andra bytte kalsonger?! Och det är klart att man håller på AIK! Fast det är lite kämpigt just nu, både i hockey och fotboll. Eller ja, är de inte på väg upp nu? Äntligen! som Gert skulle sagt...

Så go Timisen go!

• Tant T

Men Ozzy då...! *suck* För att ta det hela lugnt och metodiskt: vi pratar slutspel och kvartsfinaler och när hörde du senast talas om slutspel för division 4-lag (eller var nu AIK spelar nowadays...)?!! Vi snackar elitnivå och inte farmarlag, vi snackar 100.000.- i månaden och inte en fet smäll och löfte om att slippa sälja bingolotter nästa vecka och sist men inte minst så snackar vi 18-åriga supertalanger och inte ett gäng inkontinenta 50+are som använder klubban som gåstav och hellre drar roliga historier för motståndarmålisen än fyrar av ett slagskott så målisen inte kan annat än pysa iväg och köpa korv!
    Herrejösses...

Svar på tråden Midsommargänget III