• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

idag är jag på irriterat humör.... stingslig som ett bi.... pekar med hela handen åt slöfockarna på jobbet som inte tar bort efter sig *grrrrrrrrrrrrrrr*
    Läääääängtar till lunch så jag får lite mat i maggen.
    Vi ska ha vinlotter i eftermiddag, så jag ska banne mig vinna 1:a pris (eftersom jag inte kan dricka vin just nu) Vicken satkärring jag är nu va?

• flinx

morning! Jag har sovit crappy för sonen har gnytt och kinkat. Vi båda somnade ordentligt först vid 6.30 och ung nu är frukosten avklarad! så var det med den smekmånaden! Nae vars, hat sköter sig faktiskt rätt bra. Jag tycker inte det varit så farligt än så länge men snart börjar ju markservicen jobba så då blir det andra bullar!

Igår var vi på första BVC-besök och då uppträdde han exemplariskt! Sov i mannens famn första snacket med barnsjuksköterskan och ammade sen tyst och pep knapp på skötbordet. Väger nu strax över 4kg så det är tydligen inte bara luft i mina lökar!
    Nu ar han premiärsomnat i BabyBjörnen (Active) så jag har två händer att skriva med tjoho!

• esther williams

Hm, känns som om det här bildbyteriet accelererar på nåt sätt. men surfur är som vanligt i alla fall. Käns tryggt!

oooooh Flinx är här!

Vinn Elin, vinn stort!

• toca

Men guuuuuuuud! Hockey och nya bilder pa varenda en! Det var bättre förr!

Och Pricken; Ge fan i att skriva "Piggelin" i dina inlägg! Jag far abstinens efter en liten grön päronsmakande isglass och har svart att stilla det begäret. Lägg av!

Du Elin, du tror amoniakdoft är en hämnd för spystanken som HON tvingas sta ut med...?

FLinx; Babybjörn kan användas sa tidigt alltsa. Hmmm. Men man kan inte amma i en babybjörn. Sjal, einte sjal, sjal, inte sjal... Babybjörn räknar jag med att man behöver förr eller senare ända.

NUPP idag!

• flinx

nja det är nog svårt att amma i BB men sova går bra!

Jag håller på att rensa garderoben! Ut med gravvoplaggen och ner med de påsar jag stuvat undan! Fast mkt är inte uppknäppbart och därmed inte så amningsvänligt.

Svar på tråden Midsommargänget III