• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

morning girls!

Hoppas ditt nupp gar bra idag, toca! !

nagon här som inte gjort nupp?

bytte bild, hunden var för trist. borde kanske även byta nick, bebbe2005 stämmer ju inte direkt (fast i och för sig, den blev till 2005, om dock i sista ryck!)

• Pricken i ny tappning

Ammoniakdoft kan väl också vara ett tecken på diabetes?

Lycka till på Nuppet Toca! Kasta dig in och berätta sen!

• toca

I promise! Vi ska dock inte vara där förrän 18.15 sa det drööööjer!

• flinx

bebbe - i min stad kan man inte göra nupp så istället för att åka iväg (under semestern var det oxå...) så gick vi direkt på fvp.

• esther williams

Ammoniak? Bakfylla? Kanske bara en liten lätt?

Flinx, jag rensade bara häromveckan men kommer fortfarande inte i det mesta av det vanliga. Så kjolar och byxor och blusar hänger där på galjarna och ser vårfina ut medan jag får hålla mig till trikåavdelningen i garderoben ett tag till.
    Men, här kommer ett töntigt och kanske lite självklart husmorstips: för att kunna använda lite fler plagg kör jag lager på lager - linne under vanliga tröjan. Så lyfter man upp den ena och drar ner det andra helt enkelt. Och behöver inte visa vare sig mage eller tuttar. Tjo! Boob släng dig i väggen!

Jag borde städa i arbetsrummet nu när bebisen sover för min pappa kommer på besök över helgen och ska slagga på en madrass på golvet. HAn är lätt pedantisk,nä faktiskt mer än så, så jag tycker att jag kan anstränga mig och plocka bort lite dammråttor här och där. SÅ ofta ses vi inte!

• esther williams

Och Bebbe, jag gjorde inte heller NUPP för jag är alldeles i början av de trettio. Och visste nog inte heller att det fanns om jag ska vara riktigt ärlig. FVP var inte aktuellt i alla fall.

• Anemone

Bryna, nuppa, fjässa, sponken... Kör hårt Toca! Och lycka till!

• ElinPeelin

Nuppa är kul

Lycka till Toca, och denna gång kommer du få se ett stort foster!

jag frågade min vik om hon äter frukost och det gör hon, men bara lite tydligen. Får väl lägga fram mina Mumin tuggummin på bordet Kanske blir bättre nu efter lunch?

• Timisen

Elin faan jag är antagligen lättroad för jag garvar åt alla dina inlägg...

Min lilla gulletoca lycka till!!!

Åter från lunch så jag stinker knappast ammoniak..snarare vitlöksvarning...

• bebbe2005

tack för svaren! jag är visserligen närmare 35 än 30, men överväger starkt att inte göra det... om jag inte hade hängt här pa FL hade jag nog inte heller känt till det o min läkare anser inte heller att det är nödvändigt...hmm, vilket dilemma...

Svar på tråden Midsommargänget III