• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

men GUD va omogna ni är!

Prickiga filten: jag tycker det är sorgligt att ni flyttar härifrån *snyft* men jag har stora förhoppningar på att ni kommer grejja detta tillsammans!

• OZgirl

Mårning y'all!

Min nacke pajjade igår (innan jag skulle med pojkarna på jobbet och leka skjuta änder, skjuta fotboll, skjuta golfboll, skjuta biljard och bowla - mitt lag vann! Uppenbarligen är jag bra på att skjuta ankor och biljard...) så idag har jag yllepolokofta och pashminasjalen virad 4 varv runt halsen. Helt värdo. Igår hade jag så ont att jag trodde att jag skulle spy, det var verkligen länge sen jag hade så ont! Trodde att det var slut med sånt larv, men icke.

• Surfergirl

Näää, nu börjar det bli förvirrande. Jag vill ha tillbaka, gamla Timisen, gamla Oz, gamla Prickis och Elin som kasslerhängmattetanten!

• Pricken i ny tappning

Ajdå Ozzy! Stackare! Du kan inte ringa ngn som kan hjälpa dig. Akupuntören, naprapaten eller dylikt?

• OZgirl

Näh Pricken, jag väntar till nästa sjukgymnastbehandling istället. Har jag tur är det på tisdag, har jag osis är det inte förrän på torsdag. Då blir det jobbigt!

Hur mår du?

• Pricken i ny tappning

Har precis varit i matsalen/fikarummet och nallat två After Eight så livet leker

Sitter och filar på ett tal till bröllopet och skriver text till fotoalbumet från möhippan som vi ska sätta ihop. Inte så mycket att göra på jobbet med andra ord. Precis i min smak!

• ElinPeelin

jag har min vikarie i hälarna, så jag kan bara smyga med FL när jag skickar henne på uppdrag... hinner liksom inte maska så mkt när hon är i närheten! Hemskt!

Sen tror jag inte hon har ätit frukost för hon luktar illa i munnen, lite amoniak...

• ElinPeelin

nu tittar ni på min bild och undrar hur jag kan skriva det, va?

Svar på tråden Midsommargänget III