• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Man gör ju det när man håller på att gå ned i vikt. Så om det fortsätter och om du vill vara trevlig så kan du ju fråga henne om hon har gått ned i vikt om ett par veckor, så blir hon säkert glad och tycker att du är toppen! OM det är det hon verkar syssla med.

• Rally

Nä, varför sitter jag här och ugglar? Jag ska ju iväg. Igår var jag på gympa med en stor boll. Ett bollpass helt enkelt. Det var lite roligt och annorlunda. Och så kan jag skryta med att det var hon som då och då ger träningstips i mama som hade passet! Nästan en kändisvarning på det?

• Timisen

Elin; Hahaha...vidrigt...hon kanske har ätstörningar det ger ammoniakstank...
    Surfer; din gamla vaneböna...jag tänkte ha CJ ett tag, hon är värd att lyftas fram framför Geena Davis dagiskaraktär. Inget ont om mensaklubbsgeena som filmstjärna annars - en favvo!
    Cocci...BAAAAAAAAJJSSSSSSS!!!

Jahaja min kära gullisar, hur mår ni?

• Timisen

Jag tycker jag ser ut som en ordningsvakt/dagisfröken på bilden...typ raka motsatsen till förra nyllet.
    Kom sent till jobbet, dricker svart thé o häckar här o ska luncha tidigt med kompis...men ändå måste jag producera en del idag...hur ska det gå ihop???

• Surfergirl

Ja, förvirrande är det. Du ser väldigt sträng och business ut nuförti´n. Gamla Timisen rockade mer. Och nu är plötsligt Oz en skylt och Prickis en filt. Jeez, hårda och kantiga... var ska detta sluta...?

• Surfergirl

Men du ser definitivt ut som nån som skulle kunna nita långhåriga dvärgtaxvalpen T. Var är hon förresten, står hon fortfarande och skuggboxas?

• Timisen

Jag ska ta tillbaka min gamla avatar men inte ännu, jag trivs med CJ.

Munter, du har ett medd.

• OZgirl

Jag är en hård och tuff skylt!

Det är det koolaste firmanamn jag har hört talas om, i samma nivå som "Firma AB Ruffel & Båg" eller "Dyk- & trädgårdstjänst"... det ena har inte så mycket med det andra att göra!

• Timisen

Jag ska oxå tjafsa om besök; om 10...obs 10..är det 1400...så alla okända; in 9 ggr nu!

• ElinPeelin

finns nån i Finspång som heter "Chark & Solarium" eller nåt sånt

Svar på tråden Midsommargänget III