• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Stackars OZ! Du ska nog se till att få hjälp med nacken redan på måndag! Inte vänta mer, nu.

Sen ang äl och sånt, så får du be mannen spruta sin säd i en spruta, som du sen kan tömma? Kanske blir omständigt ändå?!

Många kramar //E

• Tant T

Tja!
    Är mitt i packningen (fn glasen i vitrinskåpet och har än så länge inte haft sönder nåt, ta i trä!) och kikar bara in en snabbis!

Lyckopilller - jag tror vi har diskuterat även det tidigare, jag är av den uppfattningen att de kan vara en kortsiktig, "akut" lösning på nånting som i förlängningen bäst löses med terapi i nån form (ex. kognitiv beteendeterapi, där man "lär sig" förändra sitt tankesätt och tänka nytt). Jag tror att man kan bli fast i lyckopillerknaprande med alla dess biverkningar och konsekvenser och bara fortsätta i all oändlighet istället för att lära sig hantera sina tankar, motgångar osv. på ett vettigt sätt.

Nä, mannen ropar, slutlatat sig!

• Anemone

Här packas det också. Dock inga glas. Solskydd, myggmedel, växtpress och sandaler.

Har du en värmedyna OZ? Jag tycker att det är jätteskönt när man har ont i nacken eller ryggen. Hoppas det blir bättre snart!

• Coccinelle

Ah vad roligt ni hade har igar, nu angrar jag att jag inte kom in och sa hej! Lyckopiller ar dessutom en utav mina favoritamnen, gar fore p-piller tom

I hate lyckopiller! Eftersom jag kom for sent till debatten sa nojer jag mig med det

• Coccinelle

Och vart ar du pa vag om jag far fraga young lady?

• Coccinelle

I natt dromde jag att jag var pa vag hem fran brasilien, jag grat for att jag ville stanna kvar... Onodig drom!

• flinx

Åh vilket käk Surfer! My kinda menu!

Toca - min navelpiercing har inte förändrat sig nämvärt. Jag tog ut ringen i ca v 20 för då tog det emot utåt och jag hade redan en liten röd fläck vid övre hålet och den är liite större men det mesta verkar dra ihop sig sig snyggt. Det är ju bullmage som gäller änså länge och jag har inte testat om hålet är kvar men några större skillnader är det inte. Fast en kompir till mig fick lite större märken så det är nog omöjligt att säga hur det kommer bli. Är min mage lite fastare i sommar ska det definitivt få synas! Det var skumt att ta ut den. Min har liksom suttit där sen 95!!

Ingen lustgas?? Jag hann ju prova och det var bra skit! Inte lika bra som Ketogan men...

Jag är sugen på sparris, parmesan och olivolja! När börjar sparris-säsongen??

Tant - spännande med flytt! Bra, för man rensar mkt skit i samband med flytt!

och anemones tripp hade jag gärna tagit! jag kanske kan följa med och dokumentera???

• Coccinelle

Och jag kan folja med som sallskap!

Svar på tråden Midsommargänget III