• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Hallå???

inatt drömde jag om ödlor, små små ödlor som var gröna, röda, gula och låg överallt så man var tvungen att titta vart man klev..
    kollade i drömbok och det skulle betyda att jag har en farligt falsk vän som vill mig illa?!?!?

I övrigt så gick bowlingen igår ganska bra (förutom att jag drattade på ändan, för jag klev förlångt in på den oljade banan) kom på 2:a plats.

• Anemone

Cocci - jag ska till Costa Rica. Ert sällskap hade varit väldigt mycket trevligare än de tre manliga kollegor som jag kommer att få stå ut med.

Var ni på disco i fredags??

• Coccinelle

Ah Costa Rica! Nice Lite sol skulle verkligen inte vara helt fel!

Nej det blev inget disco, vi var sa himla trotta bada tva! Jag har sovit massor sedan i torsdags, kanske lite baksmalla fran att ha jobbat jarnet sedan i julas

Idag ska jag dock ta itu med stadning och sedan gympa lite, ha beauty salon ocksa om jag hinner. Jag har fatt finnar i ansiktet och ar knottrig pa brostet, inte alls bra! Jag forknippar det med sporten, man far finnar av att sporta!!!

• Coccinelle

Jag tycker att vi alla borde skriva in oss pa kladdkaketavlingen! wohooooooooooo

• OZgirl

Jag var på ARN på konferens och workshop. Mitt företag har en del i Norge och en del i Sverige, så vi träffas på Arlanda eller Gardemoen när vi ska konferera och/eller workshoppa. Mekkigt, men det är rätt givande att träffa dem snarare än att bara prata på telefon.

Var på tjejmiddag igår, trevligt! På vägen till tåget när jag skulle hem halkade jag på en isfläck och gjorde en riktig praktvurpa. Sån där som man ser på film, typ Tati eller Helan & Halvan! Så förutom nackspärren och ryggskottet har jag nu också en dislokerad svanskota... Nog dags att kasta sig utför ättestupan.

• ElinPeelin

Näe Ozzy! Antar att vi såg likadana ut då, fast min vurpa var på bowlingbanan... MÅNGA åskådare...

• Pricken i ny tappning

Håller på och grejar och fixar och har kört över grejer både igår och idag till nya lägenheten. Är dessutom trött och seg efter bröllopet igår. Kom hem halv fyra inatt, mäkta stolt över mig själv. Underbart bröllop med mycket god mat och trevligt folk samt ett mycket vackert brudpar. Men mina fina spetsiga skor som satt som en smäck i somras klämde nu lite lätt (understatement!) över tårna. Men ska man vara fin får man lida pin!

ÅTerkommer en annan dag. Lite mycket nu...

• Rally

Stackars tjejer! Rumpan och svansen ska man vara rädda om. Jag slog i svansen när jag ramlade ned för en stol för 3,5 år sen och det är fortfarande inte helt bra. Jag har svårt för att göra situps och kan inte ligga på rygg och sola på marken, eftersom jag har svårt för att ta mig upp pga smärta. Doktorn bryr sig inte trots att jag då och då grinar lite hos honom.

Svar på tråden Midsommargänget III