Ni är för gulliga, puss på er!
Och visst är det så HG, måndag förmiddag så är ångesten (åtminstone den som har med jobbet att göra) som bortblåst och veckan igång som vanligt!
Men det finns så mycket annat att ha ångest över... Mina föräldrar (som tydligen mår skit just nu), flytten som ska ske i veckan och vi är inte ens halvpackade (?!), tåghelvetesjävlaskit som jag fick tillbringa 3 timmar på imorse och kom till jobbet för enochenhalv timme sen (fast jag åkte 06.35!!), osv, osv... Ja, ni hör, jag är lite under isen just nu...
Sorry...
Men flytten ska ju naturligtvis bli kul oxå, eller inte själva flytten som sådan men när vi väl har kommit in och iordning! Och fått vår nya soffa och våra köksmöbler!
Vi ska inte renovera nånting, allt är i enlighet med vårt tycke och smak men vi måste ju köpa en del nya grejer som ju kommer att kosta... Men det är ju ändå nåt som är kul!
Vad mysigt det låter Flinxan! Skönt att det funkar bra!
Och ikväll ska vi på första träffen med Föräldragruppen! Vad gör man då egentligen? Sitter på kuddar, tänder ljus och pratar naturlig förlossning utan bedövning och alla pappor har bajsbruna manchesterbrallor och helskägg och mammorna har jättemagar och plyschbyxor?