• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

HG, jag tänkte på dig igår kväll när jag läste min bok "så klarar du första året som mamma", har du läst den?

• ElinPeelin

Har lite att göra som vanligt på jobbet, så nu sitter jag o surfar runt och kollar på bilar

• Surfergirl

Morning!

Fy fasen vad jobbigt T! Halva helgen förstörd av ångest?? Och det är ju helgerna man ska använda för att vila upp dig och må bra i alla dess former!
    Du måste ju byta jobb, så är det bara. När snyltarn kommit ut och du varit hemma?

Inte gå runt och må dåligt på grund av jobbet! Det är vi för unga för.

• flinx

Första dagen utan markservice! Välkommen Flinx into the real NEW world!

• flinx

now to something completely different: är det nån mer som tycker Ateens Marie S har sålt sig helt?? Såg hennes video och undrade om jag missade ironin eller om hon verkligen nu tänker köra så billigt som blonda extensions, korsetter och låta varje L i låten slicka överläppen! Säg att det är ironi! Fast jag tvivlar för nu damp mannens Cafe ner på hallmattan och vem pryder omslaget och inte M med ett finger på läppen och minimala bikikitrosor + avklippe t-shirt....

• toca

Tanten;
    Söndagsangest känns avlägset far jag väl säga, men den har funnits i perioder. Jag tyckte da att själva uppvarvningen var det som var jobbigt. Gassträckan fran att ha varit däckad i tva dagar till att köra i vansinnestempo fem dagar igen. När jag väl fatt fart pa mig själv efter nagra timmar brukade det kännas okej igen.
    Men det är ju TRIST! Du far ha en kalender pa jobbet där du kryssar för varje dag som du klarar av och se till att ALLTID ha nagot kul inplanerat pa söndagskvällen sa att den dagen blir lite mer positiv.

Flinx; NA? Hur gar det da i det nya livet???

• ElinPeelin

Tant: jag brukar känna som du på söndagarna. Men nu sen jag blev gravad, så ser jag ett ljus i tunneln och försöker intala mig själv att snart ska jag få vara härifrån ett tag.

• flinx

Lill-flinxen verkar äta ordentligt. Denna metamorfos av kroppen är häftig! Klämmer man till på tuttarna när de är välfyllda kommer det små fina _strålar_! Coolt! Inatt krubbade han ca två-tre ggr. Han somnade i egen säng vid 22.30 och vaknade vid 1 ibland vid 2 och då tar jag honom till sängen och ammar på sidan och så somnar vi så. Rätt mysigt. Han sover i min armåla med nyllet i tutten. När ham somnar vrider jag mig på rygg och lägger armen om honom så trynar vi vidare. Vet inte om det är tur änså länge men jag tycker det verkar funka. Bytte på morgonkvisten - kånkat runt och vyssjat nån timma tills han nu somnade i egen säng vid 10.30. Bäst somnar han ju i famnen men det är lite jobbigt i längden!

Har kunnat ladda hem lite icq så jag ska kunna hålla mig online med maken!

Toca - testade min piercing för 5 min sen. Den var busenkel att sätta tillbaka - jag har alltså inte haft nåt där sen v 20 cirkus.

• toca

Det later som om ni har det mysigt och hyfsat harmoniskt flinx! Härligt att höra!!!

Och det där med piercingen avgör det hela! Den far sitta kvar ett tag till och sedan kanske jag tar ut den om det börjar spänna. Och sa haller jag tummarna för att den inte växer igen under sista tiden... Om magen sedan ser ut som en strimmig bulldeg till hösten lär det ända inte bli sa chict med piercing kanske, men da har jag ialla fall en möjlighet OM det skulle funka...
    Huuu... Jag maste erkänna att jag är lite rädd för hur jag kommer se ut efterat! Ytligt? Javisst!

Svar på tråden Midsommargänget III