• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

hoppas att ni lägger en länk på lämpligt ställe?! (ang lillflinx alltså)

jo, jag var lite inblandad i bråket! Surkärringen på jobbet hade attityd som jag inte tyckte var lämplig, så jag råkade nämna det för chefen. Blev inkallade, men jag klarade mig bra.

• flinx

Poäng till T! Kaxmört!

Fast mopsar hon sig behöver väl vi bara säga Frölunda-Brynäs... Eller hur Surfer?!

*springer fort undan för Ts späda men distinkta högerkrok!*

• OZgirl

Elin, för att anknyta till nåt du skrev i helgen: Nej, maken får åka på sin resa utan mig och utan sprut i spruta. Jag ställer in mig på nästa ÄL nu istället. 2007, here I come!

• ElinPeelin

nu har även jag lyckats hitta båda ställena med lillFlinx *fnittrar nöjd*

Oz, jag förstår dig. men det är synd att man inte kan frysa in lite i en iskub och ta fram vid lämpliga ägglossningar....

• Tant T

Passaerjädragöteburgaresåniintefårpånorrlandsmoppo!!! I samma swing som Timisen dessutom, en hel flugsvärm i en smäll...

Fast jag var inte lika kaxig igår kväll, efter den suddenförlusten... Jag är nog en ganska dålig förlorare trots allt!

• Surfergirl

Munter, det du skrev några inlägg upp... jag känner oxå lite så. Fast jag försöker slå bort det.

• OZgirl

Muntur/Surfur - klart att det känns så till och från! Man kan grina för mindre. Men vad ska man göra?

Svar på tråden Midsommargänget III