• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Underklädesdebatten - Tro´t eller ej, men även jag hade axelbandslös bh när jag gifte mig. I sista sekund sydde jag dock pa tunna axelband pa klänningen som kunde knäppas av och pa med en hyskor. De stannade PA hela dagen och kvällen sa det var nog ett smart drag.
    Strumplös var även jag och tänkte inte en sekund pa det.

• Surfergirl

Strumpfrågan får avgöras i sista stund när man vet om det fortfarande är is på backen, det verkar ju inte bättre men isåfall blir det som Timisen sa, med strumpebandshållare lite lagom porrigt sådär... fast lite classy samtidigt. Sophisticated lika a hooker... (ni kollar på Vänner va...?) typ.

• ElinPeelin

Greger heter min chef, så det går INTE...

• Flodisen

Godmorgon! Idag ska jag få massage på morgonkvisten, så jag har lite längre startsträcka idag. Det är ingen idé att gå till innan. Frågan är om jag kommer att få massage då jag känner att jag har en begynnande förkylning i kropppen...

• OZgirl

Surfur, jag tycker du ska ha korsett - testa den med klänningen bara så att den inte syns igenom! Jag har Tocabröst och körde utan axelband, men med korsett så funkade det ändå. Tror iofs som Flinx att man är så endorfinstinn att man inte känner alla obekvämheter etc på sitt eget bröllop! Du får gärna låna min korsett om du vill, men jag vet inte riktigt vad det är för storlek på den. Jag kan kolla hemma, men gissar på 75D eller 80C eller nåt. Det är inbyggda strumpebandshållare i den, jag hade stayups och strumpebandshållare (hängslen och livrem du vet).

Greger rockar!

• OZgirl

Flodisen, om du får massage så kan antingen förkylningen bryta ut eller försvinna. Har du tid att vara sjuk? Hoppas du kan få massage - det är så underbart jävla skönt!

• Flodisen

Jag har faktist tid att bli sjuk. Eller ingen kommer att bli lidande i någon större utsräckning om jag är borta från jobbet. Så jag tror att jag chansar... Living on the edge

• Surfergirl

Luffade runt lite iförd klänningen igår kväll, utan korsett och bara axelbanslös bh. Tror det kommer gå bra, jag har som sagt inga Toca- eller Ozbrön utan en b-kupa. Livet sitter åt såpass mycket så jag tror inget halkar runt.

Men tack gullisar för att ni erbjuder att låna ut era fina bröllopskläder!

• OZgirl

Men för helvete Rally! Berätta nurå!

Svar på tråden Midsommargänget III