• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Du har rätt Oz! Vad ska man göra - man kan ju eg. inte göra något! Jag och herr Munter har dessutom börjar få den där blicken mellan varandra som innebär:

"Tänker du också på vad jag tänker på? Barn!, Barn!, Barn!, Barn!"

• Coccinelle

Kommer med ett inlagg sa har helt apropa angaenda mangden av matintag under graviditet. Sag ett program dar de slog hal pa medicinska myter och att man ska ata for 2 nar man ar gravid ar alltsa bara en myt fast det visste val typ alla utom jag
    Det var sant en gang i tiden, dvs under medeltiden nar de flesta var fattiga och undernarda. Da sa man att kvinnan skulle ata dubbelt sa mycket under graviditeten och det ar det som har hangt kvar.
    Doktorn sa att i vi i vastvarlden i dag absolut inte behover ata mer an vanligt under graviditet. Hon sa aven att den storsta anledningen till att myten fortfarande hanger sig kvar ar att det passar oss... det ar lampligt med ett bra skal for att ge utlopp for gourmandise

• Timisen

Även jag hittade...men jag ville se bild på päronen oxå! Den som länkar här ska skippa mensatest..

Jag tycker ni ska göka i förväg oz! Spermsen kan ju leva i 5 dagar i väntan på ägget.

• Rally

Söt bild Flinxan! Ser att sonen kniper igen ögonen för fullt. Måhända jobbigt att vara nyfödd?

• Timisen

Planera sommarsemester men vet inte tusan vad vi ska göra...stuga...utland...inland...hur länge..var...

Kanske sitta kvar i lägisen o kolla på gamla videofilmer...?

• Surfergirl

Stora frågor just nu: Ska jag ha korsett (eller torselette) under bröllopsklänningen tycker ni?
    Isåfall ska jag ha stayups ju. Vita, eller?

Eller ska jag bara ha några fina underkläder?

Villrådig.

• Rally

Ogifta Rallys praktiska rekommendation är att ta något som du kan tänka dig att använda även EFTER bröllopet. Men det är klart att det ska vara SNYGGT! Själv skulle jag nog INTE trivas i korsett (men väl behöva en), utan satsa på separat trosa och bh. Dock tjusiga.

• ElinPeelin

Surfer, tänk på bekvämligheten lite. Raffigt men bekvämt.

• Rally

Fast det kanske inte funkar med vilken bh-modell som helst? Det får ju klänningen avgöra.

• ElinPeelin

ja, ang semestern i sommar, så känns det knasigt, eftersom min förgående sommar blev helt uppfuckad, och även denna kommer bli svår att planera. Men vi har bestämt att vi tar en dag i taget och ser hur det går för oss. Hade varit mysigt att åka upp till stugan, men det kommer nog inte att gå (nyförlöst och dass?)

Svar på tråden Midsommargänget III