• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Det finns en underklädesbutik i vår stad som heter Korsetten (lämpligt nog) som regerar. Ska nog gå dit och konsultera dem.

• flinx

jag hade 27 grader varmt.... kan säga att jag körde utan strumpor....

• flinx

skitsnyggt surfer! gillar linjerna! påminner om min! kanske vill låna en torselette? något lånat, något blått..... Slöja finnes oxå (apropå grejer man köper men inte använder så värst mkt sen!) jag hade tänkt låna syrrans men den var på tok för lång. Ja,min har du ju bild på. Bara att låna om det skulle vara nåt!

• Surfergirl

Tack rara Flinx! Du är snäll du. Tyvärr kan jag bara drömma om att komma i dina kläder... Slöjan skulle jag ju möjligen kunna komma i men tänkte köra slöjlöst och lite löshår istället.

• Timisen

Men hur gjorde du med skorna i värmen flinx? Jag får ruggiga skavsår i finskor o värme utan strumpor.

• Anemone

Mitt bröllop är det enda tillfället som jag gått utan bh som vuxen!! Jag tyckte inte att det behövdes i min lite korsettartade klänning. Klänningen var riktigt skön faktiskt. Synd att man inte kan ha den så ofta!

Nu står väskorna packade och klara och imorgon bitti bär det av! Toktidigt tyvärr. Det lär väl inte krylla av internetcaféer i regnskogen så i värsta fall kommer jag inte kunna titta in här förrän om två veckor när jag är tillbaka. Ha det bra så länge allihop!

• Muntra hundägaren

Hej då Anemone! Ta lite fina bilder så att vi kan se något som inte är snö, snö, snö och åter snö!!

Jag har ännu inte kommit in i jobbtakter ska jag säga! Är så trött så att jag kan spy på morgonen och på kvällen stupar jag i säng efter middagen (typ nu!). På helgerna hinner man ju inte med något överhuvudtaget! Me not like

• toca

Greger har namnsdag idag. Kan det vara nagot för alla namnletare?

• flinx

Vet inte men det gick bra med skorna. Jag hade dem hela dagen och det gick bra. Har haft dem på ett annat bröllop (i vintriga mars) och höll på att dö mot slutet av kvällen. Kanhända att jag var fylld an endorfiner på mitt eget att det gick bra. Numera säger jag att är det en kul fest klämmer inte skorna!

Greger= en höjdare!

Have fun Anemone!

Vita Huset ikväll - dont forget!

Svar på tråden Midsommargänget III