• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Så tänker jag oxå lite, jag vill kunna använda det igen. Och korsett kanske man inte springer och porrar sig i varje dag sen direkt.
    Men jag skulle behöva snöra in fläsket lite och knuffa upp lökarna.

Jag får nog kolla efter nån såndäringa BH men lite gelpads i som knuffas.

• Muntra hundägaren

Till bröllop tycker jag att man får köpa svindyrt och totalt onödigt! Fläska på Surfer! Köp både en korsett och en torselett så är du på den säkra sidan . Eller byt i halvtid . Bröllop = påfläskning

• Coccinelle

Surfer, klanning i korsettmodell rekommenderas starkt, om jag fick gora om brollopet sa skulle jag valja korsettmodell + axelband.
    Men du har redan valt klanning, vad ar det for modell? Vi skulle fa se kort, har jag missat det?
    Skona underklader ar viktigt!!!! Kor pa en skon korsett tycker jag, sitter uppe mycket battre an bara en bh utan axelband tex. Om du investerar i en bra korsett som inte bara ar fin utan ocksa snor at midjan lite sa kan du ju faktiskt anvanda den vid andra tillfallen ocksa.
    Last advice, borja leta i tid for det kan vara svarare an man tror! Jag sprang runt pa alla gallerior i Paris och hittade inte vad jag letade efter, slutade med att jag fick spendera 800kr pa en bh...

Marks det att jag tar brollopsplanerande pa storsta allvar I love!!!

• flinx

jag lärde mig försent att det snyggaste sättet att fixa tuttarna är stt vira bandage under-uppåt med ev kudde under. kanske inte snyggast under men innan natten kan man ju kränga av sig detta! jag köpte en slät torsolette med matchande trosa som jag faktiskt har anvnt. men hitade på rea för halva priset annars kan det vara blodigt...

• Coccinelle

Jag hade inga vralsexiga underklader under klanningen, daremot sa hade jag ett svindyrt och ganska porrigt nattlinne! wohoooooooooooooooooooooooooooooooo

• Surfergirl

Thanx Coccisen.

Det är en axelbandslös historia, lägger in en bild på en liknande annorstädes. Min är hos sömmerskan och jag hittar ingen bild på den exakta modellen på nätet.

• Timisen

Fläska på!! Köp billiga blommor men fiiina undisar!!! Be ett superproffs om hjälp! I sthlm skulle jag t ex gå till NK underkläder en vardag (helgpersonalen kan vara praovarning på), viktigast är hur det ser ut o känns på DIN kropp! Jag har inte sett din klänning (men vill se den!!!) men ex v axelbandslöst kräver kanske nåt mer än bara en axelbandslös behå om man är bystig...minns faan inte om du tocabrön? Ett supertips är tydligen att annars kunna haka i ngt behåband (om klänningens skärning tillåter) åtm till dansen.

Guuu va kul!!

• Surfergirl

Dyr bukett _och_ dyra underkläder, kanske...?

Har lagt in bild på modellen. Jag ligger ju tyvärr inte inne med Tocabrön... får fejka lite

• Timisen

Jag skulle personligen (utan att ha jättebröst) satsa på en torselett till axelbandslöst. Jag stryper dig om du köper bh med plastaxelband!!!
    Sen skulle jag vräka på m stumpebandhållare för stay-ups kan vara så lömska...om man glömmer av sig o skvätter på sig lite hudkräm så börjar de lömska jävlarna glida...men du kan ju iof ha reserver. Jag tycke stay-ups är vrålsnyggt, mkt snyggare än hållare..men, men om de sitter uppe som sagt...

Trosorna ska givetvis på sist

Svar på tråden Midsommargänget III