• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Du har inte burit och släpat i helgen nu T? Fick du polarna till hjälp så du kunde ha nån att piska runt lite?

Hur många kvadrat är nya kåken?

• Tant T

Jo lite bära och släpa blev det men mest hyfsat lätta grejer! Men ont fick man ändå, både här och där! Jag och mamsen stod mest i köket och packade upp i skåpen medan pappsen, sambon, sambons syrra och hennes karl bar och kånkade! Men jag fattar inte var alla grejer kom ifrån, vi måste ha fått med oss grannarnas pinaler oxå!! Men vad vidrigt det är att flytta, jag ska aldrig, aldrig göra det igen!! Ok, möjligtvis till ålderdomshemmet då, men då slipper man ju sköta det praktiska själv!

Nya lyan är på 110m² och det känns rätt lagom! Fast vi måste ta och dammsuga i helgen och då känns det nog alldeles för jävligt stort! Hur stort har ni Surfer? Och hur lång tid tog det innan ni kom iordning?

• Rally

Morrn! Här händer inget särskilt, så jag har inte så mycket att skriva om, men tycker verkligen att det är kul att HG:s syster har börjat att prata. Relationen verkar vara på väg mot gamla höjder!

• Coccinelle

Ah vad spannande HG, Montreal alltsa! Och ja det ar det dar liberala och mangkulturella som drar for var del
    Jag ar helt utmattad idag efter alla Kanada tankar, det ar jobbigt att vara impulsiv Nej da, vi ska fylla i alla papper men inser att det inte alls ar sakert att vi ar valkomna pga min mans nationalitet.

Skont att flytten ar over Tanten! GRATTIS till ert nya hem Nu kommer den roliga delen, att boa in sig!

• Surfergirl

Jaaa, just det. Verkligen skönt HG att det släppt såpass med syrran! Att börja kommunicera är ju verkligen ett brejk! Heja heja.

T, vi har runt 100 kvm i boarea, men sen har vi inredd källare som betraktas som biarea på 50 kvm. Ett jävla dammsugande, yes.
    Och vi har fortfarande inte kommit iordning! det är så mycket som ska rivas och renoveras så hela övervåningen är provisorisk just nu.

• Minitina71

Det var ett tag sen jag var inloggad, men jag har iaf läst ikapp de senaste sidorna (inte alla).

Timisen - Trist med mens för hundrafemtielfte gången! Hoppas att ni gjorde nåt riktigt mysigt igår?! Som åt på nån dyyyr resto eller nåt.

Drugs? Jo rökat på gjorde jag då och då när jag bodde i USA, men det är många år sen nu. Inget annat i knarkväg dock.

Telefonsex har jag haft en gång, men inget cybersex. Oz - säger som nån annan här sa: You rock!

Cocci - Canada har jag alltid tyckt verkar kanon. Jag har aldrig själv varit där men some day....

Väntar med spänning på fortsättningen om Herr Knull och Frk Påsatt!!

HG - Skönt att din syster äntligen börjar öppna sig för dig igen! Det är ju en början!

Tanten - Skönt att den värsta flytten är avklarad! Nu har ni åtminstone allt på ett ställe. Men att komma ordentligt i ordning tycker jag alltid tar en evighet.

Själv har jag väl inte så värst mycket att berätta... Helgen blev inte riktigt som jag tänkt, bara nästan. Äl-stickan gav utslag på fredagmorgonen ju och vi skulle ju köra hårt hela helgen var det tänkt. Men fredagskvällen ägnade vi åt tjafs och bråk så det blev bara på lördagsmorgonen och sen en gång till när vi kommit hem lite halvt på lyran på kvällen. På söndagen somnade vi innan vi fick chansen.... Så frågan är om det räckte:-/

• Coccinelle

Jag dromde om en kille fran jobbet i natt, han bara ville ha mig sa mycket Han var pastridig, charmig och otroligt sjalvsaker! Det var valdans trevligt och jag behovde den uppmarksamheten, det vlev inget sex dock bara flirt.
    Grejen ar att han ar inte speciellt snygg men jag maste ju nagongang ha tyckt att han har nagot. Han ser otroligt lufsig ut, roker som en borstbindare har langt ovardat har men allt det ar med flit forstas, de trasiga kladerna ar sakert jattedyra och haret ar sakert klippt hos Tony and Guy.
    Hur som sa traffade jag pa honom i hissen nyss och det var bara vi i den, kandes pinsamt for min del.

Det kan ha tagit sig anda Mini!

• Surfergirl

Men två gånger på lördagen ändå Mini! Bra jobbat. Det kanske var nån stark swimmer som hänger sig kvar som kom ut av det.

• Rally

Två gånger på lördagen var inte illa! Det var en gång mer än vad vi fick till! (med utslag fredag-lördag)

Svar på tråden Midsommargänget III