• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Men guuuud nu måste man tydligen snabba sig om man ska bo gratis i paris...

• Surfergirl

Driftigt Cocci! Canada är det land jag absolut hade kunnat tänka mig om vi skulle jobba utomlands några år! You go girl. Och kul att polarn var inne på samma spår! Woohoo.

Timisen, var och provade lite underwear igår men köpte inget. Ska ta mig till den däringa Korsetten där HG köpte sina, där får man bra hjälp tydligen. Tanterna som jobbar där är tydligen helt integritetshämmade och stoppar glatt ner händerna innanför bh:n på okända människor och puffar och puttar lite där det behövs.

Jaaa, gift dig Timisen. Fan, är det det som krävs alltså? Så då kommer jag plussa innan sommarn?

• flinx

Japp, de tanterna hjälpt mig och mina små-kupor att hitta rätt!

Cool du är Cocci! "gillar inte läget - dax att emigrera!" Fan, kanske det är det man ska göra! Jag har liksom svårt att se mig nånstans. Är avundsjuk på de som har värsta planen för sina liv. Vet var det vill köpa hus och var de vill bo! Jag gillar detta för stunden men sen? Who knows? Och jag har alltid sagt att jag ska bo utomlands, iallafall för ett tag, så kanske det är det jag vill?

Surfer kommer göra en HG. Inte få äta fina maten och inte få dricka goda bubblorna på sitt eget bröllop!

• flinx

Hjärnsläpp: vad heter de gula blommande buskarna som man kan köpa nu?

• Coccinelle

Timisen, du har 1 ar pa dig att komma till paris Vi maste spara ihop lite pengar innan vi kan aka och det lar ta ett tag.

Flinxan det ar klart att ni ska flytta utomlands, ibland maste man stanga av huvudet och bara gora! Sa har jag gjort vid stora forandringar annars ar jag saker pa att de inte blivit av. Jag tror att nar man stanger av huvudet sa foljer man magen och magen har alltid ratt

• Coccinelle

Eller sa flyttar vi hem till Sverige, det blir ocksa lite nytt for oss

Svar på tråden Midsommargänget III