• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Smörblomma tänkte jag skriva..okej.

Eller lördag är det nog...midnattsloppet är nog en lördag. Och föregås av en del larv...typ transvestitlopp i megaplatådojor...kanske har man större chans i det...

• Flodisen

ölandstok var mitt förslag. buske med gula blommor, men tråkig. Jag förknippar den busken med skolgårdar.

• OZgirl

Det är inte ginst du tänker på, Flinx? Den luktar mumma men starkt! Och mimosa - ljuvlig! Inte bara att dricka...

Ursäkta mig Timisen, men jag är faktiskt gift! Inte fan är jag med barn för det. Mens suger så jävla fett. Du vet att vi vet hur det är, men kanske inte riktigt hur jävla pissigt det är just idag. Eller imorron.

• Coccinelle

Mimosaglass ar ruggigt gott, mmmm!

• Coccinelle

Konstigt att vi ar sa manga som har mens samtidigt!

• Timisen

Ojoj Oz...då vet jag inte precis om du blir mindre förgrymmad om jag erkänner att jag tänker att det för dig o munter mest är en fråga om tid....fast det vet jag ju inte ett skit om, så det är ju samma jävla besvikelse fast ni vet att ni är fertila...och ni har ju dessutom jobbigare upplevelser än jag på gravidfronten...hm...så jag lämnar ämnet.

• Flodisen

Cocci - Det vet du väl , kninnor som umgås cyklar ihop. Det verkar fungera även om man inte träffas rent fysiskt.

• HååGe

Flodisen - jag har samma mobilproblem. "missat samtal" står det titt som tätt på skärmen eftersom jag inte hör den eller inte hinner fippla upp den innan det är för sent. Det är i princip bara maken och mamma som ringer på den. Snacka om patetiskt.

Kul att mensen synkas även på nätet. Jag har inte fått min ännu´, men då kan man ju nästan redan nu skriva in den i kalendern.

Min stackars syster som skulle haft barn samtidigt som jag om det inte varit för ett ganska sent missfall har äntligen tagit bladet från munnen och pratar nu om den stora sorgen och skall på utredning! Jag är jätteglad att hon öppnar sig och tycker att det är positivt att de gör något åt saken även om det är jättesynd att det skall behövas.

Midnattsloppet låter kul! Tål att funderas på! (fast jag har inte tagit ett löpsteg på ett år...)

• HååGe

Cocci! Jag har bott en kortare tid i Montreal!! Supeeeerrr! En skithärlig stad! Inte så vacker kanske, men med en underbar mentalitet. Otroligt liberalt och mångkulturellt. Jag var där ensam i tre månader och umgicks inte direkt med någon så jag missade ju en del restaurangliv och så, men alltså - säkert en av världens trevligaste städer. KALLA vintrar!

• OZgirl

Timisen, vi kan väl enas om att mens suger? För det gör det ju definitivt!

Svar på tråden Midsommargänget III