• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Tant T

Men vad ni tjabblar medan man är borta!! Kärringar!

Ja vad säger ni erfarna, Midnattsloppet 2 månader efter förlossning, är det möjligt eller?! Annars är jag den förste att erbjuda mig att passa picknick-korgarna och skumpaflarrorna medan ni kutar runt och lägger krokben på varann!

Tänk att mens kan vara ett så förbannat otyg!! Vem fan uppfann mensen egentligen, Göran Persson? Jesus? Eller möjligen Hans Scheike?!

• Rally

Sympatier till Timisen från en gammal hagga som definitivt minns hur det vara att få mens den 13:e gången. Det var ju bara 5 veckor sen.

• HååGe

Fan Timisen!

Flinx - forsythia?

Midnattslopp? När är det? Jag har fortfarande inte sprungit. Tillfällen har givits. Problemet på kvällarna när maken kommer hem är att efter middagsätning och sådär så finns det ingen löparORK kvar efter nattens matningar.
    När grabben sover kommer jag igen!

Han har sovit rätt kasst nu de senaste nätterna så nu står mitt hopp till fyramånadersbebisens mättnad av välling och gröt. DET borde han väl sova gott på?

• ElinPeelin

häpp häpp!

äntligen hemma, haft möte med ägaren (av företaget jag jobbar på). Ang herr Knull och fröken Påsatt

• Flodisen

HAlloj!

Jag har så mycket att göra på jobbet att det svämmar över, än så länge är det inget som släpar efter som sn stoppkloss. Det är roligt och helt olika saker så det känns okej.

Timisen - min Blodssyster , mensen är på ingång här också, än så länge bara spotting. Det är 15:e mensen för mig.

Nu har det gått 90 dagar så nu måste jag ta tag ock ringa om utredning. Vet inte hur det ska gå till då jag sällan sitter själv vid telefonen. Antingen är det en bunt som behöver hjälp eller så är det kollegor. Känns lite knäppt att ta telefonen med sig och knata iväg. Jag vill vara själv och provat när jag ringer sådana samtal. Dessutom så tror jag att man lämnar meddelande på en telefonsvarare som sedan blir man uppringd - då kan man ju inte alls välja tillfälle.

Midnattsloppet. Jag har funderat flera gånger, men faktiskt inte kommit så långt. Jag har sprungit/joggat vårruset och tycker att min smärtgräns (inte så vältränad) går där någonstans.

• Timisen

Hahahaaaaa herr Knull o frk Påsatt!!! Did he get very far...men det kanske man inte behöver fråga

• Timisen

HG; en mil på södermalm start vid 22 en fredag i augusti varje år...brukar vara bra publiksupport!
    Rally; förstår att du inte hunnit glömma din senaste mens, tänkte kanske mest på mammorna o de höggravida
    Flodis; lämna mobilnumret? Kanske lättare att gå iväg med den?

• Flodisen

Jo såklart att jag gör det. Saken är den att jag glömmer plocka fram den ur väskan eller jackan så jag hö den inte. Måste bli bättre på det där... Det ringer så sällan i min mobil, så det har inte så hög framtagningsprioritet.

• flinx

Thanx HG! Mitt huvud kom bara till FFFFFF freeeesia? Nä. FFFreeeesia. Sen var det stopp!
    Forsythia Forsythia Forsythia. Glömmer jämt denna buske!!

Munter!

Elin! Intrigernas arbetsplats!

Svar på tråden Midsommargänget III