• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Hoppas det är bättre på din tv än på min mini!
    Jag tog en efter jobbet öl redan efter kl 16..el det var faktiskt vin. Och vid 19.30 var jag o min kollega ganska nöjda o nu är det soffläge framför tvn för min del...

• esther williams

Hm. Kollade snabbt och insåg att jag senast läste på sidan 326. Så förlåt, men jag läser inte ikapp förti sidor, nope, jag gör det inte bara. fast lite lockar det ju att kolla upp vad ni haft för er här om dagarna. Någon har uppenbarligen lärt andra att göra små hjärtan på skärmen i alla fall, det är tydligt.

fRedag kväll och jag är proppmätt på tortillas och på papaya med lime och vaniljyoghurt. Bebisen sover efter en av världshistoriens (eller ja, hennes livstids) snacksaligaste dagar. Underbart med en jollrande, illtjutande, smackande, hoande och kuttrande bebis! kuttrandet är gulligast förstås och det slår hon till med antingen när hon fått mat och är supernöjd eller när henes far håller henne och gullpratar med henne. Då jädrar vad hon flirtar!

Nu ska jag smyga mig in till Timisens näste o glutta lite. Denna sidan har jag ju läst.

• Coccinelle

Tack for tipset Elin, jag ska forsoka det!

Skal Surfer

Det har far bli en sadan dar trakig fredagskvall, jag och munsaret gar och lagger oss nu.

Goodnight ladies!

• Surfergirl

Gonatt Cocci. Jag ska ta mitt rövin och logga ur. Tror mina kära vänner kommer och hämtar mig tidigt imorgon för möhippa.

• Timisen

Yess! Möhippa är ju en av anledningarna till att gifta sig!!!
    Hoppas du får superkul!!!
    Och jag är vinlös o med en tv som bara visar siiit!

• Flodisen

Godmorgon!

Är Surfur bortrövad nu måntro?!
    Tränar Cocci ett dubbelpass Pilates så här på morgon kvisten?

Jag vill också gifta mig, och få en möhippa ordnad åt mig. Tyvärr är inte sambon inte lika förtjust i att få en svensexa. Så vi får se om det någonsin blir ett bröllop det kanske blir ett snabbbb och hastig vigesl vilket han tycker är opptimalt. Jag vill ha party med familj och kompisar. Själva vigsel får gärna vara enkel med bara de närmaste.

Ooops... nu ringde sambon. Han kom aldrig hem i natt efter festen i går. (Oroa er nu inte, jag vet var han har varit och det är inget att oror sig för.) Nu ska vi leta reda på skotergrejerna och bege oss ut på tur i solen. Undrar om detta blir säsongens sista färd?

CUL8

Svar på tråden Midsommargänget III