• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

OZ - det lat jattejobbigt det dar med ditt backen. Jag rakade ut for nagot liknande for nagra ar sedan och det var jakligt segt att fa ordning pa det! Jag var ute och sprang i skogen pa vintern och gjorde en rejal vurpa. Backenet blev skevt och musklerna inflammerade. Det underlattade inte att jag har en (liten) langdskillnad pa benen. Lange gick jag hos en kiropraktor men det hjalpte bara en kort period efter behandlingen. Jag blev inte av med det forran jag slutade kaka p-piller. Jag var nog lite backenuppluckrad! Jag hoppas verkligen att du hittar nagon bra person som kan hjalpa dig. Det brukar inte vara det lattaste...

• Anemone

Ni ligger sakert i varsin snohog och sover hela bunten! Med rimfrost i ogonbrynen.

• Anemone

Ar det sant?? Rally! Vilka underbart glada nyheter! Tusen grattiskramar!

• ElinPeelin

Söndag, solen skiner, klockan fram flyttad, frukost ensam. +7° ute men termometern hänger lite farligt nära solen, så man kan nog inte lita på den just nu.

Jag tror att Surfter blev bortrövad igår ändå, fast senare?

• Coccinelle

Morning!

Coolt att de lurade dig Surfer Bra gjort!

Jag ska titta pa niptuck och sedan ar det stadtime wohooooooooooooooooo

• Coccinelle

Jag kan tanka mig att det ar bysligt med mage ibland Elin, den forsvinner snart som tur ar Fast det hindrar ju inte att man blir arg pa den nar den val ar dar forstas.

• ElinPeelin

Eller så blev surfer inte kidnappad ändå, vi får väl veta snart?

godmorgon Munter!

• Surfergirl

Tjenixens! Nope, blev inte bortrövad senare igår heller även om två av mina polare påminde mig på sms att dagen inte är över än. Lurifaxar.
    Här snöar det jävlar i det, har varit ute i skogen och långpromenerat.

Och Anemone har varit i ett vulkanutbrott minsann, jag säger då det... lite mer actionladdat liv kanske.

Svar på tråden Midsommargänget III