• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Hej, hej...en hel...eller en halv dag att göra vad jag vill

• Anemone

Hoho! Sa var man tillbaka i civilisationen igen. Vi har haft en helt underbar resa! Det har landet ar otroligt vackert och folk ar jattetrevliga. Jag har hittat en hel del spannande vaxter ocksa. Jag vill tillbaka redan innan jag hunnit harifran! Ar det verkligen vinter fortfarande dar hemma? Forfarligt! Nu ska jag lasa ikapp lite innan vi sticker upp pa en vulkan for att titta pa hur det bubblar och ryker. I kvall gar flighten hem sa det ar bast att njuta medan man kan!

• Surfergirl

Tjingeling. Jag skulle bara rapportera att jag är obortrövad. De hade lurats, of course. Så nu får man fortsätta att sova med ett öga öppet...

Vi har istället varit på dagsutflykt till metropolen Borås, eller egentligen Gällstad där de har en outlet som vi aldrig varit på, Lager 157. Men det var skit. Köpte iofs två toppar som jag tyckte var fina, men annars var det mest skit. Andrahandssortering på jeans till vräkpriser, men vem fan orkar stå och dra efter rätt storlek när det är lönelördag och allt. Men men, då vet vi det. Ingen idé att åka dit nån mer gång.

• ElinPeelin

ja, du surfer, dom kan komma o ta dig när som helst Oftast när du MINST anar det

Jag har varit o köpt mig en läcker baddräkt för gravade. Nästan lika sexig som mina stödstrumpor! Lindex blev det, 229kr så det var helt okej.

• ElinPeelin

jag ska börja nästa vecka! Ska bli intressant och förhoppningsvis -skönt.

Igår när vi skulle äta middag (vi bestämde oss för TVdinner) så efter halva måltiden fick jag psykbryt och gick därifrån till sängen o la mig. Stackars sambon satt kvar o fattade ingenting.
    JAG KUNDE INTE NÅ MATEN -magen va ju ivägen o jag spillde HELA tiden. Blev arg helt enkelt.
    Man fattar inte att kroppen har ändrats så mkt så man inte ens kan böja sig fram till tallriken...

• Anemone

Den jamrans vulkanen gick och fick utbrott just idag (jo det ar sant!) sa vi fick aka till en annan. Det var ratt dimmigt men klart haftigt!

Kul att magen vaxer Elin - aven om det ar opraktiskt ibland.

Svar på tråden Midsommargänget III