• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Cocci, måste man köra autogiro för elen? Autogiro tycker jag endast passar för mkt få förutsägbara avgifter som liksom inte kan höjas huxflux...

• Timisen

Vet någon om man ska starta upp ett samarbete mellan länen som gör det möjligt att resa till arlanda o uppsala på sl-kortet fr o m i höst?

• Surfergirl

Hej hej. Idag har jag inget alls att bidra med, förutom att vi oxå hade elräkning på 5000:- och att jag tycker CM var rolig inatt.

• Anemone

Här var det lugnt och stilla! Attans vad vi måste vara flitiga.

Jag känner inte till något om ett SL-samarbete, Timisen.

Ikväll ska jag ut och öla. Det ska bli kuuuul!!!

• bebbe2005

ja, shit - den var inte o leka med! Är det sa man kommer se ut i nionde manaden??? hmm, lite läskigt! Trevlig helg, tjejer, nu loggar jag av!

• Muntra hundägaren

Jag ska dricka rödvin en mass . Känns som om det antingen blir toppenbra eller så blir det katastrof och jag kommer att skälla ut någon...

• Coccinelle

Jag vill ocksa ga ut och ola, har ingen lust att ha hemmakvall helt sjalv i ostadad lagenhet Har ingen lust att stada heller

Jag har lust att spendera pengar!!!!! Faaaan vad jag har shopping begar.
    Jag har varit sa himla duktig och ekonomisk nu anda sedan i julas sa det ar bra och det ar jag otroligt stolt over.
    Jag visste att de dar shopping begaren skulle komma sa darfor har jag klippt sonder creditkortet wohoooooooooooooo

• Timisen

Och jag kikar lite på kötiden för hemutredning för adoption här. Mellan 6 mån och ett år.
    Nån som tycker jag är planning-far-ahead-girl?

Svar på tråden Midsommargänget III