• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Hej Flodis! Du är så himla pysslig! Kan du smitta av dig lite inspiration på mig tack. Kan vara bra att fixa med lite sånt nu när jag ska vara ledig några veckor o inte bara ligga på soffan o äta choklad, även om det oxå funkar!

• Coccinelle

God morgon kara ni!

Sitter och frullar framfor datorn mmmm

Maste gora klart en presentation till klockan 11 da vi har telefonmote. Lattare sagt an gjort sa jag maste nog speeda pa lite har.

Varfor har du en stressig kvall Munter, gaster?

• toca

SHär är det SOL!!!
    Snön är borta igen och faglarna kvittrar!

• Anemone

Flodisen - jo den finns på FF. Dock har jag inte riktigt förstått hur jag ska kunna visa den för andra. Ska kolla det när jag får tid. Nu är det inte mycket att se, eftersom jag inte har fått min ÄL riktigt överstökad än. Det ser inte så ljust ut i alla fall. Om jag har ÄL på dag 16 och mina cykler inte är längre än 25 dagar så räcker inte lutealfasen till för att det ska kunna bli en graviditet. Som väntat alltså.

• Anemone

Fusk Toca! Flytta norrut så får du se hur kul det är.

• Coccinelle

Jakla EDF!!! (el/gas-bolaget)

De raknade ut hur mycket elen skulle kosta har under 2005 och de drog samma summa fran mitt konto varje manad vilket betyder att jag inte fatt nagra rakningar alls.
    For 1 vecka sedan sa hade de helt frackt dragit 5000 spann utan forvarning och utan att skicka nagot som helst bevis pa att vi har konsumerat mer an det de hade estimerat.
    Jag sa till min bankman att annulera det, vill checka forst for de ar inte att lite pa och det finns ingen mojlighet till negociering om det redan ar betalt. Man har val lart sig lite under aren!

Hur som sa har vi blivit straffade och kommer att tvingas till betalning anda! De har halverat el kapaciteten har sa nu maste man valja om man vill anvanda ugnen eller spisen...

• Coccinelle

Vad kostar el hemma i Sverige ungefar? Vad betalar man for i en hyreslagenhet hemma?

Har betalar man :
    megahog hyra
    bostadsskatt 1 gang per ar = 70% av en manadshyra.
    Varme
    Varmvatten
    Kallvatten

Svar på tråden Midsommargänget III