• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

ja, läs dina meddelanden - sag wann und wo and I´ll be there!

• HååGe

NU ringde maken och säger att han kommer ytterligare en timma senare från Stockholm. Sådana överraskningar gillar jag inte. Jag hade ju redan börjat nedräkningen! Han har dessutom vetat om det hela eftermiddagen men ringer först nu. Kommer istället hem när grabben redan lagt sig. Fy bubblan vad tråkigt! Snor snor.

• toca

Trist HG! Särskilt när man gatt och kännt sig lite risig hela dagen och vill ha sällskap och bli lite ompysslad!

• toca

Finska pinnarna är klara med inte värda att skryta om. Äpplekakan star i ugnen och känns som ett säkrare kort. Känns som om jag är värd nagra husmorspoäng idag!

• Rally

30 husmorspoäng till Toca!

Själv äter jag godis och hejar på Färjestad!

• ElinPeelin

Toca, du får prova Rallys kolasnittar. Hörde av Oz att dom är helt fantastiskt goda! Måste prova göra dom snart själv, har sparat ner receptet.

Kommit hem fr vattengympan. Känner mig jättetrött. Men blir nog hemma imorgon oxå, eftersom jag har ju redan fått min karensdag idag...

• toca

Alltsa, jag har haft större framgang med mina biscotti än vad jag nagonsin kommer ha med pinnarna... Det blev alldles för mycket mandelsmak pa dem och efterssom jag använda smaktillsats blir det alldels skarp smak. Han at en, sa att de var okej men har inte tagit nagon mer sedan dess. Jag lär slänga dem imorgon....
    Men äpplekaka kan jag sa det ska Bebbe fa om hon kommer hit!

Svar på tråden Midsommargänget III