• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Hm, hos oss kommer jag bli bad guy och mannen kommer ge vika och så hamnar vi på TVs Nanny 911!

fönsterputs. Putsade ju innan bf men det behövs igen. salt på rutorna oc smuts trots att man bor högt!

• Anemone

Barnuppfostran och pengar - det brukar min mor hävda är orsaken till de flesta konflikterna i hemmet. Jag tror att jag också skulle bli bad guy om vi blev föräldrar.

• flinx

Jag har djungel av gröna växter som insynsskydd i några fönster och milsvid utsikt från en kulle åt andra hållet. Vill jag exponera mig kan jag ranta runt naken i köket!

• Anemone

Jag körde en trasa över utsidan av fönstren och shit vilken skillnad det blev! Det var visst där skiten satt.

• Timisen

Gomårr igen!
    Tyckte själv jag var en knäppgök som la mig vid 2 o var uppe svintidigt, så jag gick o la mig igen. Vaknade för en timmes sen igen.

Fönsterputs...shit, ni ger mig dåligt samvete!

• Timisen

Håller med dig anemone ang barnuppfostran! Det är första generationen av de ungarna som jobbar på sthlms fik! Och elins prao ska ha en spark i tonårsröven!

• OZgirl

Idag har vi sol och jag har trädgårdsvårångest.
    Alla grannar är ute och fixar i trädgården och vi är det inte, utan vår trädgård är grå och dammig och full med gamla blad och skit som vi inte har fått undan... Men det blommar söta gula krokusar i en av rabatterna, så jag skiter i grannarnas sneda blickar och njuter den vår som äntligen kommit!

• Timisen

Men just idag skulle jag vilja ha en trädgård!!!

• toca

Vi njöt hejdlöst av första vardagen i trädgarden igar! Planterade bärbuskar och monterade nya utemöblerna. Myyyyyyyys!
    Att sedan idiotkärringen till husägare kom och skrek som vanligt försökte vi bortse ifran. Hon är antagligen svart psykiskt sjuk, men det räcker inte riktigt som ursäkt när hon ställer till problem HELA TIDEN! Satkärring! Utan henne vore idyllen fullkomlig...

Svar på tråden Midsommargänget III