• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Jag har last ut min astrologibok nu och det stod att jag ar androgyn, aldrig kommer att vaxa upp och alltid masta ha omvaxling.

• Anemone

Oavsett om det stämmer så ger jag inte mycket för astrologi. Närmare bestämt inget. Sorry att jag är en sådan torrboll.

• Coccinelle

Hm, jag tror nog pa sant som jag kanner for att tro pa for stunden.
    Ar nog egentligen ganska vetenskapligt lagd men det kanns sa trakigt sa jag trucker bort det, mycket mer spannande med hokus pokus liksom.

Hur kan man vara androgyn nar man har sa har stora rattar

• Coccinelle

Jag kan lura mig sjalv vart jag vill...

• Anemone

Du är allt rätt feminin Cocci. Eller? Oavsett rattstorlek.

I Costa Rica träffade jag en amerikan som bestämde sig för att jag i själva verket är man när han fick reda på att jag hade med mig en skiftnyckel. Hur skulle en kvinna kunna klara sig i regnskogen utan en skiftnyckel??? Puckade amrisar!

• Anemone

Jag rekommenderar dock inte att resa med skiftnyckel i handbagaget. Det har jag försökt tidigare och säkerhetspersonalen blir VÄLDIGT upprörd.

• Coccinelle

Mer skiftnycklar till folket!!!!!

Feminin till utseendet menar du eller?

Utseendemassigt ar jag nog lite av en kameleont, jag gillar att leka cool city chick ibland men mitt riktiga jag satter helst pa sig pojkaktiga baggyjeans och gympaskor.
    Om jag satter pa mig hogklackat sa klar jag ut mig.

Till sattet har jag ingen aning

wohooooooooooooooooooooooooooo

Fick precis veta att jag sitter och grimacerar helt sjalv framfor min dator nar jag pratar med er, mina kollegor har statt och studerat mig en stund.

• toca

Nu har jag varit och shoppat en kundvagn full med bakingredienser! Nu gäller det bara att välja vilka skapelser som ska kreeras idag!

• bebbe2005

baka kanelbullar och kladdkaka, sa kommer jag över pa en fika

• toca

Och det säger du NU när degen till Finska Pinnar redan är klar!
    Men kanelbullar kan jag nog baka imorgon em sa det börjar bli dags att planera in den där fikan!

Svar på tråden Midsommargänget III