• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

hemmafrun kollar på Ellen! kul pippi sjunger old mcdonalds farm men istället för "and a cluck cluck here..." sjunger papegojan "fuck"!! kul! nåt för surfers pippi!

• Timisen

Jaaa surfer o flinx! Vi loggar in o gör bort oss lite ikväll

• bebbe2005

Laste just ett inlagg som patrik (agaren av FL) skrev i formiddags ang. gamla och nya versionen:
    Om man inte vet sitt lösenord men ändå loggar in på gamla sidan är det verkligen hög tid nu att gå in på sina medlemsuppgifter (finns som ett val i menyn till höger när man loggat in) och skriver ner lösenord man har.

För nu är det inte mycket tid kvar man har i gamla versionen, vi håller på att stänga ner den nu sedan tar det lite tid innan ändringen replikeras i DNS runt om på internet så en del kanske bara kan surfa in på den gamla under max några dagar framöver.
    /Patrik - Familjelivs redaktion"

sa verkar som om jag endast kan logga in mig fran gamla versionen ett par dagar till... trist...

• HååGe

Jag kör ny version numera. KÄnner mig fräsch och up to date. Har nu intagit två glas vino. Gott gott. Maken köpte med sig seafood hem från gourmethak på stan. Mmmmm.
    Håler annars med OZ om att det är en skruttdag idag. Noterade Göteborgarna möjligen vädret? Sonen har varit en pest och jag antra att denna natt blir lika jävlig som gårdagens. Lika bra att ha extremt låga förväntningar.

• flinx

JAg fick värsta skuren av hagel,snö och regn över mig på väg hem! Usch och fy!

• Muntra hundägaren

God morgon?

Regnet öser ner! Fy fan .

Munter är på pissehumör idag igen och ska därför snart logga ut igen.

Fick en störtblödning bilen hem igår (jo, jag har ju mens nu, men kände plötsligt hur magen krampade till och det riktigt flödade blod) och blev alldeles kallsvettig och vimmelkantig. Jävligt, jävligt obehagligt

Svar på tråden Midsommargänget III