Sådär, nu är jag nästan människa igen.
Jo, på morgonen hämtade en av mina polare mig och jag blev bortförd med ögonbindel, iförd prinsessklädsel (rosa tyllkjol, glitterdiadem, trollspö och hela kittet) och så fick jag stå i mitten på ett friskis och svettispass med massa folk på. Sen sa hon till mig att det blir inget mer idag, så du får gå hem nu (jag bor nära). Men när jag kom hem var de förstås där allihopa och hade riggat champagnefrukost. Sen åkte vi till Åby travbana där jag fick köra häst ute på banan. Det var skoj.
Sedan åkte vi till McDonalds där jag fick på mig uniform och tillverka min egen mat (mitt i lunchruschen, var ju inte alls ivägen eller så...)
Sen var vi på spa och bastade och körde vattengympa och jag fick massage. Sedan bar det av hem till en polare där det var middag, sprit och fest. Sen ut på lokal, rumlade hem vid 4,30 imorse.
Man är ju klarsynt oxå och dricker shots kl 3. TROR det kan ha vart det som satte spiken i kistan för mitt välbefinnande idag.
Fick även agera bartender på kvällen och blanda personliga drinkar till alla, med motivering.
Summa summarum en jättemysig dag! Så nu kan jag sova med bägge ögonen i ett par lördagar framöver