• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

bötsnö är en äcklig blötsnö som är lika vidrig som p-böter

• Pricken i ny tappning

Goodmorning babes!

Ja, bötsnö är inte att leka med! Hade tänkt mig en härlig promenad denna första arbetsfria dag på cirka ett år, men jag går nog och lägger mig igen. Ska ev. träffa en gammal jobbarkompis jag inte sett på några år och ärva lite mammakläder/barnkläder och fika lite. Kan ju funka det med. Har ingen brådska med nåt längre utan tänkte mest glida omkring

• Pricken i ny tappning

Vilken härlig möhippa Surfur. Lät ju som en suverän dag och natt, även om jag håller med TImisen - hade nöjt mig med spa, massage och champagne!

• Pricken i ny tappning

Just ja - och att jag också vill gifta mig men det kan jag förmodligen glömma, åtminstone med den här mannen

• Muntra hundägaren

Vi fick P-bor i lördags! Var en halvtimme försenade till parkeringen och när vi tittade på rutan så satt där en bor på 400 kronor. Jag skrek KUK högt och sparkade på däcket. Pensionärerna i närheten tittade storögt och höll extra hårt i sina handväskor . Mesar! Jag ser väldigt snäll ut och det gör ju herr Munter också!

• Surfergirl

Morning! Fortfarande lätt sliten men mår bättre idag.
    Va, snöar det i hufvudstaden?!? Jävla skit. Här känns det som vår. Och p-böter till Munters, det var ju inte heller bra. Jag fick mycket p-böter förr om åren, men har skärpt till mig på den fronten. Nu skulle jag nog bli vansinnesarg om jag fick det tror jag.

Jamen vad bra Anemone, det låter ju ändå som det finns bra möjligheter att få till ett plus, när ni börjar jobba på det. Alltid skönt att se lite verkliga exempel från folk i samma sits tycker jag, här på FL finns ju IRL-exempel som slår de sopiga gyn:arnas kompetens.

• flinx

KUL med Hippa! He he, det där med drinkar kl 3 känner man igen! Smakar ju såå bra så dags! Champagnefrukost! Najs! Åby, McD och Friskis!! Låter som ni hade nkt att göra. Välförtjänt massage! Kuligt! Jag fick ju segelflyga (och loopa!) och det var skojsigt.

Surfer och Anemone - jag har flera ggr tagit upp ämnen med diverse bm och barnsköterskor och fått ansikten som frågetecken tillbaka, Man är MER påläst än dem helt enkelt. Suck. Som sist nu när jag frågade om för mkt mjölk och ev råd och tips hur man kan reglera det hela. De glodde bara dumt på mig.
    Anemone- Så ni badar med klätterskor i badkaret??

GliiidarPricken! Välkommen till de icke-närandes skara!

P-böter. Usch. Här stryker de omkring minst en gång om dagen så i mina kvarter ska man akta sig. De är framme på två röda sekunder om man ställer sig framför porten!

• flinx

Blötsnö? Yikes. På framsidan har vi iallafall uppehåll och några plusgrader!

• Pricken i ny tappning

Näe, ska nog gå och kolla på Oprah eller nåt annat likvärdigt...

Svar på tråden Midsommargänget III