• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

jag vill oxå gifta mig o bli möhippad!!! Fast jag vill bara ha spa, massage o dricka...

• Tant T

Mors Munter! Du och jag här verkar det som!

Najs med möhippa Surfer!! Det låter ju rätt snällt ändå! Ledde du Friskis-passet eller stod du bara där och såg söt ut? Och fick du låna en stekhäll på McD till din mat eller fick du äta den rå?

Jag har varit megaförkyld i helgen och semesterdagen jag tagit i fredags blev lika med noll, jag låg i soffan med filt från fredag förmiddag till igår mitt på dagen, då jag beslöt mig för att ta tag i mitt liv, proppa mig full med alvedon och göra rätt för mitt uppehälle! Så jag städade huset inkl. badkarsskurning och bestämde mig sen att det var sista gången innan lillgrisen tittar ut! Hädanefter får mannen kryp runt i badkaret och gnugga!

Nu ett försök till jobbryck, jag fattar inte hur jag ska hinna klart allting till den 12 maj?!

• OZgirl

Fy skäms Tanten! Sånt får han väl göra redan nu? Du är ju i ett delikat tillstånd!

Fast jag har en spray från Vim/Jif whatever som heter badrum. Man sprayar det i badkaret, låter det verka i ett par minuter (max fem typ) och sen sköljer man av det med duschen. Häpp! Ett skinande rent badkar!

Ja, jag är lat...

• Anemone

Om två personer i familjen använder små tighta klätterskor i gummi (utan strumpor) två gånger i veckan så blir badkaret snabbt svart i botten. Låter som om vi skulle bjuda in OZ och hennes sprayflaska på fika någon dag.

• Tant T

Den sprayen ska jag minsann INTE berätta om för mannen!! Han kan gott ligga där på alla fyra i badkaret och slita som en annan skurkärring, det gör ju jag!! Däremot kanske jag köper den i smyg ifall jag inte blir nöjd med hans arbete...

Hur mår din ömma lekamen efter helgen då, Ozzy? Har vila gjort sitt till eller har du fortfarande värk?

• ElinPeelin

Ledig idag men kunde inte sova... Har haft svårt att sova senaste tiden. Såfort jag lägger mig på sidan så blir den där inne i maggen, sprattlig och (irriterad?) bökar omkring. Sparkar ut mot sidorna. Kanske hamnar med huvudet åt fel håll när jag gör så?!? Slutar oftast att jag lägger mig på rygg igen.

godmorgon förresten!

Svar på tråden Midsommargänget III