• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Elin - det är väl liite bra att din vik inte är lika bra som du? Då kommer de längta tills du är tillbaka!

Jag fick en morgongåva (en svart pärla på en guldlänk)

Lyssna på P1 idag, nya rön om amning. Suck. Tillbaka till 5-6 ggr ggr dag. Ska snackas mer nu kl 10.

• flinx

Göra naglar Surfer? Jag vill fixa mina men det är lite opraktiskt nu, suck! Gillar långa naglar! Gjorde mina på Linnegatan och de blev skitsnygga!

• Anemone

Har ni tänkt på hur mycket filer man sprider omkring sig? Just nu håller jag på och strösslar ut grejer på 13 olika datorer, varav 4 är hemma och resten på jobbet. Cyberentropi typ.

• Pricken i ny tappning

Oj, missade radioprogrammet Flinxan. Kort resumé?

Skulle jättegärna kunna strunta i morgongåvan bara jag blev gift Nej, så är det naturligtvis inte... Jag har aldrig drömt om ett stort princessbröllop eftersom jag vet att jag skulle få ett nervöst sammanbrott. Imponerad av er tjejer som verkar fixa det galant och dessutom kan njuta av er stora dag! Jag hade oroat mig över diverse slagsmål mellan mor och far, om maten smakade bra, konversationen funkar i de olika lägren etc. etc. Men min familj så hade jag fått välja vem av mor eller far... Däremot en liten ceremoni på ex. Arlanda med efterföljande resa och därefter en stor fest när man kom hem hade jag fixat kanon!

Ska nu iväg på massage och efterföljande lunch med gammal kollega. Nice!

• Surfergirl

Bokat tid för naglar två dagar innan, men nu sitter jag och grunnar på om jag ska göra dem själv i alla fall... just nu är de rätt jämnlånga. Well, får se hur de ser ut när det närmar sig om några veckor.

• Timisen

Hello alla!
    Underbart det låter med förestående bröllop surfer! Jag vet inte om vare sig mig som höggravid eller med småbarn känns som det bröllop jag ville ha...så ska det bli av får det bli en kort sak av juridiska skäl.

• Timisen

Men blir det inga barn kan man ju ställa till med ett hejdundrande tröstbröllop!

• Surfergirl

Mer spännande med dina aktiviteter om en vecka Timisen! Fattar du hur många tummar som hålls...

• Timisen

Det är jättebra för de kan kompensera de 70% chans som fattas!

• Coccinelle

Era sma bajskorvar, gud vad ni tjattrar

wohoooooooooooooo

Tack Bebbe! Jaha ar det antal besok ni snackar om jamt, sant har jag 0 koll pa men nu har jag kollat upp det och jag har bara 351 besokare... Inte pa langa vagar lika poppis som er alltsa.

Salsan var sa kul och jag var faktiskt duktig, det var inte alls svart sa nu ska jag fortsatta ga minsann. Sedan drar jag med mig mannen pa salsaklubb sa far han titta pa nar jag dansar med snygga latin lovers Han far skylla sig sjalv om han inte vill lara sig.

Jag har trottnat pa msn, ar nastan aldrig uppkopplad men ska forsoka lagga till er i min lista.

Svar på tråden Midsommargänget III