• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Har någon varit på fantastiska "Rut på Skäret" i Mölle och käkat? Munter och Mini i alla fall, I guess?
    Verkar äntligen ha hittat ett recept som är rätt likt deras gudomliga lertallrikasill www.tasteline.com/default.ns&lngRID=5820 . Måste testas i påsk.

• toca

Vi hade jättetrevligt igar! (ehhh... Hoppas Bebbe haller med? ) Hängde i baren med varsin läsk, varsin putmage och diskuterade bebisar, möblering, tresprakighet och andra viktigheter i flera timmar.

Och som Bebbe krasst konstaterade; Oavsett om vi tycker om varandra eller inte sa maste vi ända umgas sa att vara barn far prata med varandra!

Skum känsla förresten att en vilt främmande människa VET sa mycket om en själv!!!

• Muntra hundägaren

Rut på skäret! Yes indeed! Länge sedan dock måste jag säga! En tur dit i sommar kanske man skulle knö in . Lerpottasill säger jag däremot

Ja, vi vill hröa om träff! Är ni lennart båda två kanske? Eller en Lennart och en farbror Bosse? Eller två Gösta.

Och vem är inte trött! Imorse vaknade jag inte förrän halv sju. I vanliga fall åker jag hemifrån klockan sju så det blev streeeeess och jag kom inte iväg förrän klockan 07.30. Tur att man har flex och inget tidigt inbokat morgonmöte.

• toca

Vi är klockrent tva Lennart! Men vi haller varandra om ryggen och tänker inte publicera nagra bilder pa när vi sitter och smasuper och frossar i diskussioner om era ägglossningar och fertilitetsbehandlingar!

• Pricken i ny tappning

Ha, ha! Rallys länk om vad männen gjorde/sa under förlossning var ju klockren. Måste visa för J

• flinx

Morrn Morrn! Ruskigt väder här på framsidan. Jag köar för ev biletter till Robbie W konserten som släpps nu. Kan va kul!

Surfer - öva på att säga "min man"! Känns konstigt lääänge!

• Muntra hundägaren

Usch - nu har ajg jobbat i en och en halv månad och gissa vad! Jag har fått lovehandles . Mycket stillasittande och mindra långa hundpromenader. Inte bra!! Ångest!!

• flinx

Manne somnade (slumrade till sittandes alltså, inte raklång i en säng!) oxå på sjukhuset men inte så konstigt faktiskt. Värkarna körde ju igång vid 22-23 tiden, och vi for in till förlossningen vid 04 och värkar pågick till 12-13... Så jag menar hade jag inte haft värkar som hållt mig vaken så hade nog jag oxå slumrat till!

Svar på tråden Midsommargänget III