• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Behöver tips på cheap-o restos i centrala Sthlm för middag ikväll...

• Surfergirl

Mårning!

Trött... skojar´u. Behöööööver verkligen de här lediga dagarna nu känns det som. Har ni halvdag eller heldag imorgon, eller kanske hellediga som min sambo alltid är så fort det är antydan till röd dag?

• Anemone

DEt måste vara något med planeterna. Jag är helt utslagen idag. Som en klubbad säl.

• ElinPeelin

hej o godmorgon, alla!

Jag tror Toca o Bebbe håller oss på halster?

• OZgirl

En kollega hävdar att han inte kan sova när det är fullmåne (vilket det är nu), kanske det påverkar? Eller så är det planeterna - varför inte?!

Vi har tydligen halvdag imårn, tackgodegud! På gamla ftg så hade vi heldagar och ibland hade vi även öppet på röda dagar då vi supportade hela Norden och det inte är alla länder som har stängt alla våra helgdagar (värdelöst). Men det är det slut på nu, iaf för min del!

• Anemone

De kanske har insett att de inte behöver oss längre, nu när de har funnit varandra på riktigt.

• Anemone

Fast i så fall påverkar månen oss olika. Jag har sovit som en fossiliserad stock. Sedan gick det inte att vakna. Är fortfarande helt groggy.

• Surfergirl

Vi har oxå halvdag imoon, men jag har beställt påskbuffé åt oss som kommer redan 11,30 så det blir rätt soft på slutet
    Annars är alla här grymt diciplinerade med tider, vi jobbar 8,00 till 17,00 sharp. Mycket sällan nån jobbr över eller under. Men massa småbarnspappor, så de vill hem och umgås med sina små familjer istället för att sitta här. Det är ju bra.

Svar på tråden Midsommargänget III