• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Gick till jobbet idag. Lunkade lite lugnare, men har nu ont i rövva (bäckenet) så när jag reser mig ser jag ut som en anka...

Fick igår papper fr försäkringskassan, som man ska fylla i!!! PANIK!!! Ge mig tips, please!

• flinx

Elin - jag såg bara till att de hade rätt lönuppgifter och sånt så det var klart att beräkna SGI på och sen fixade jag själva fp via nätet. Fyllde alltså inte i de där obegripliga rutorna! Skit i pappersblanketterna sen när de breäknat din SGI.

• flinx

Nähä inga RW biletter. Slut på 10 min.

• flinx

Munter - åker du bil till jobbet? Annars kan promenader till och från göra susen!

• Pricken i ny tappning

by the way - RW knarkar rätt så seriöst. Me not like!

• Pricken i ny tappning

Inge vidare kul väder här på baksidan heller. Ska väl så småningom ta en dusch och klä på mig inför dagens BM-besök men det tar emot. Ska skaffa e-legitimation tänkte jag också så FP kan skötas via hemsidan. Tack för att du påminde mig Flinxan!

Har precis lyckats övertala J om att vi tar taxi till förlossningen och inte kör. Har ingen lust att råka ut för ngt på väg dit, även om jag tror att han håller huvudet kallt

• Muntra hundägaren

Hahaha Flinx!!

Jo men en promenad hade varit jättebra! Nästan 5 mil !! Dessutom finns det inga kommunala transporter där jag bor annars hade man kunnat ta buss och gå från busshållplatsen eller så - men det funkar ikke!

• Pricken i ny tappning

Annars har vi en Shellmack på vägen där man kanske kan stanna och föda lite barn...

• Pricken i ny tappning

Bara att gå upp en timme tidigare Munter!

• Muntra hundägaren

Och så läser man i tidingen om den farliga linsvätskan som råkar vara just min linsvätska och fasen vad det börjar klia och ha sig.........

Svar på tråden Midsommargänget III