• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Jag LEVER igen! Jag har varit och klättrat för första gangen pa flera manader och det var HÄRLIGT! Aningens trangt i klätterselen bara men det var okej. Kanske far Köpa/hyra en helkroppssele om jag ska fortsätta klättra nagra manader till.
    Hurra!

Idag är det vi som har skitväder. SNÖ! Det har säkert kommit 10 cm under natten och lika mycket nu pa dagen. Urtrist! Folk har tröttnat pa att skotta sa det ligger snö övberallt och alla hoppas väl att det smälter under morgondagen.

Och om nagra timmar ska jag pa date!

• bebbe2005

jag ska ocksa pa date

maste dock vara flitig igen pa jobbet, sarskilt sa här innan pask, sa inte alls avis pa dig pricken och din soffa...

ja, flitig betyder da att jag bör logga av...

• Anemone

Kul med klättringen Toca! Det känns ju som om det skulle kunna funka rätt bra så länge man klättrar med topprep. Att leda eller bouldra ska man nog undvika. Jag har hört att de avråder helt från klättring under graviditeten. Vet dock inte riktigt varför. Jag tror att det har något med bäckenet att göra. Fast det troligaste är kanske att de inte vet vad de uttalar sig om.

• toca

Ja, det kändes helt okej i kroppen. Leda är väl kanske ingen bra idé nej och jag tog kanske inte sa stora chansningar som jag brukar, men huvudsaken var att jag fick röra lite pa mig igen.
    Selen trycker ju framförallt pa ryggen och i ljumskarna/runt laren sa det kanske är lite otympligt när man blir större. Men jag kan inte heller se att det skulle kunna skada fostret pa nagot sätt. Savida man inte leder och faller framstupa med magen först...

• flinx

Neeeeej - Misssed it! Skit! Måste hitta den i arkivet!!!

Svar på tråden Midsommargänget III