• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Elin, du är skadad!

• Pricken i ny tappning

Tanten - jo, jag köpte först skötbordet Tvättbjörne som skall passa de flesta standardbadkar, men tyvärr inte vårt. Har nu sålt iväg det igen på Blocket för en hundring mer än vad vi köpte det för Kommer istället att få skötbordet Brio Vegga från en kompis och hänga upp det på väggen precis utanför badrummet som tillfällig lösning. Funkar väl det med antar jag. Min kompis är supernöjd med det och det verkar jättebra, men det bästa hade ju varit att kunna ha det i badrummet... Blev det ngt kikat på skötbord för er del?

• Pricken i ny tappning

Jag har blivit megaförkyld och hostig. Hoppas bara att jag hinner friskna till innan det är dags att försöka krysta ut jättebebisen. Hur fan ska det gå annars med täppt näsa och taskiga lungor??? Scary!

• HååGe

Fan vad jag är olycklig!
    Tar Stockholmarna hand om mig ifall vi bestämmer oss (mot min vilja) för att flytta till Stockholm??? Jag känner verkligen inte en enda jäkel i Stockholm och där skall jag gå i någon jäkla villaförort och vara föräldraledig (från arbetslösheten??)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Flodisen

Munter imorgon kommer igen morgontidning. Har du köpt flera idag (alltså olika tidningar) så att du kan ha dem imorgon bitti.

• Muntra hundägaren

Ausch HG - det är en jobbig sits! Skitjobbig sits för att tala klarspråk! Dessutom har ni ju en liten H och bara det är ju nytt och vänder upp och ner på allt! Har inga råd att komma med, men jag förstår precis hur det känns (tror jag i alla fall!)

Nope, alla tidningar är redan lästa Flodis. Skit!! Jag kommer att ha rå ångest imorgon bitti! Vad ska man göra om amn inte kan läsa morgontidning? Prata med sambon

Svar på tråden Midsommargänget III