• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Tjena bajsbrudar! Jag har haft en riktig bajshelg! Vi har kört ett gäng lass dynga till trädgårdslanden vid stugan. Tonvis (typ...) med BAJS! Men solen sken och humöret var på topp. Allt detta bruna klet fick mig osökt att tänka på ett gäng galna cyberflickor.

• Anemone

Timisen - vad ska man säga? Oflyt. Jag hoppas att alltihop slutar på bästa sätt i alla fall!

• Anemone

HG - det låter som en jobbig sits. Finns det någon liten chans att det skulle kunna öppna sig någon intressant jobbmöjlighet för dig om ni skulle besluta er för att flytta? Jag förstår att det känns extra tungt med tanke på att ni redan har planer på nytt boende och så. Det kräver ju en del an en att vänja sig vid tanken på en flytt. Självklart skulle vi Stockholmare göra vårt bästa för att få dig att trivas om ni kommer hit!

• Anemone

Vi har haft kompisar här i eftermiddag och käkat sill & lammstek & annat gott. Man är lite seg när man har nubbat sedan klockan 13. Det är nog lika bra att öppna en öl till och hålla en jämn och hög nivå tills det är dags att stupa i säng. Nils Oscars Kalaspåsköl är nääästan lika bra som vårt hembrygda. Skål då!

• Rally

Låter nästan som om ni har firat en uppsaliensisk sista april lite i förväg Anemone!

Hemmagjord pizza i Rally-hushållet också. Och jag brände mig inuti handen när jag skulle ta ut numero uno och plåtjäveln plötsligt buktade sig lite hastigt. Undrar hur länge jag får leva brännmärkt? Resten av livet? Det gör fortfarande ont.

• OZgirl

Samma här Munter, samma här...

Tänk på att den här veckan är en dag kort och sen är det snart Valborg och förstemajledigt. Våren är bäst för det är så mycket ledigt!

• Pricken i ny tappning

Beklagade mig igår på vägen hem från vänner som bor några mil bort om att jag inte hade ngt att göra idag, men glömde naturligtvis väskan hemma hos dem. Så vips, så ska jag in till stan strax och äta lunch med samma vän och hämta upp väskan. Hade man inget att göra så skapar man sig...

Men lite utvilade är ni väl ändå tjejer? Fast Ozzy har krattat som bara den så det är kanske inte så konstigt i och för sig?? Och Munter har sexat järnet

Håller mina tummar för Timisen idag!

• Pricken i ny tappning

aha, en CM-vagn - Kronan! Fan, måste kanske byta nu

Svar på tråden Midsommargänget III