• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Ännu en dag på jobbet. Tog en promenad hit imorse med fogbältet på, men känner ändå innanför låren. AJ.
    Imorgon är det vi ska till BM, så jag ska ta upp detta samt att jag blöder ganska mycket fortfarande (ur 2:an).

Hoppas att det löst sig med HG...

• Timisen

Nu ska jag strax till doktorn för att få min dom. Funderar på att spela förvånad när jag blodar ner gynstolen. Åh, jag har visst fått mens - vilken tajming!

Jahaja...
    munter är trött efter att ha haft äl i helgen..mhm...
    elin vaggar omkring med tyngdlyftarskärp (klart du ska fråga om blödningarna!), pricken är gravningsglömsk, anemone firade tidig midsommar (antagligen för att det snabbare ska bli höst o bebbeverkstad), mammorna lyser med sin frånvaro..ja HG har ju fullt upp med jobbiga beslut, Rally vill inte ha en bögvagn och Ozzy har betalat priset för att ha villa med trädgård...

• Muntra hundägaren

Lycka till kompis!! Klart att du kan spela förvånad . Oh, har jag stoppat upp en tampong? Det måste jag ha gjort i sömnen

• Muntra hundägaren

Och nej - jag är inte trött pga äl! Jag är trött för att jag är trött, uttråkad, bored, blä helt enkelt! Ett roliogare liv! Var kan man köpa det? På ICA??

• Rally

Jo jag VILL ha en bögvagn! (fast kanske inte en röd just)

Lycka till idag Timisen! Kom snabbt tillbaka och informera oss om de spännade saker som händer i ditt liv nu!

• Anemone

Vem skulle tacka nej till Munters rester? Inte jag i alla fall!

Svar på tråden Midsommargänget III