• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Nu du munter sket du i det blå skåpet ditt lilla fyllesvin! Det är min lilla mamma som ska göra smörgåstårta...och kritisera inte min morsa bryden!
    Hur gör man ett långfinger?

• Timisen

Tårta på tårta är väl ganska dålig idé?

• flinx

Fyllemunter! Du, jag tippar att mannen min har riktigt bubblot packade i sin väska till dagern D! (He'd better). Då du!
    Nu: sen frulle. Tog bara ett glas mjölk imorse och läste tidningen. Sen somnade jag om.

• flinx

Har inte glömt att jag hade ett uppdrag Timisen men igår var jag och bredbandsbolaget tydligen INTE kompisar. Nätet var hur segt som helst och uppkopplingen strejkade emellanåt. Min konversation med Toca (och andra) blev minst sagt haltande!

• flinx

Timisen!!! Nr 1900! I knew I could count on u!

• flinx

Om ni tycker att mitt smajl är brett så ska ni se min mage!!

• flinx

Tycker det varkar vara bra action på T:s jobb! Kanske man ska smyga dit och låta sig underhållas av lite IRL bråk!?

• Timisen

Äh mamma är gammal och trött, jag och brorsan enades just om att köpa med oss från www.chokladfabriken.com/ för det gillar vi, så kan hon lägga energin på smörgåstårtan. Mammas matlagning är ärligt talat ganska ojämn...växlar mellan ätbart, jättebra och Effie ...men vi får skylla på att det under decennier var pappa som kreerade i köket...
    Min mamma är orolig för min skull...och sorgsen...det märks verkligen fast hon låtsas vara uppåt....jaa jag önskar att jag kunde fixa till ett barnbarn men, men...

Svar på tråden Midsommargänget III